  • 11. Data: 2002-11-10 23:42:50
    Temat: Re: Zasady dzialania KK po raz n-ty :)).
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:

    > Kontynuując powyższy przyklad. Czy robienie zakupów po 5.XII bedzie
    > powiekszac oprocentowany kredyt, czy bedzie sie wliczac do nastepnego
    > bezplatnego kredytu ? I na co pojdzie splaca ktorej dokonam 20.XII ?
    > Pewnie w pierwszej kolejnosci na pokrycie odsetek ... a potem ? Na
    > kredyt od ktorego sa juz odstetki, czy na ten darmowy bezodsetkowy ?

    Będzie powiększać.

    Zasada jest taka:
    1. Odsetki są liczone za każdy dzień kredytowania na rachunku od
    bieżącej kwoty zadłużenia
    2. Jeżeli nastąpiła terminowa spłąta CAŁOŚCI zadłużenia, to bank umarza
    odsetki.
    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-11-11 09:04:15
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 10 Nov 2002 23:40:58 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Od 15.XI do 5.XII odsetki od 2000zł, potem od 1000+odsetki od 2000zł
    >(kapitalizują się)

    >I naliczają Ci się:
    >1. Od 15.XI do 5.XII odestki od 2000zł, czyli 32.88zł,
    Ble ... na prawde ? Nawet jesli splacilem ten 1000 przed koncem grace
    periodu to i tak mnie za odsetki od calej kwoty skasuja ? Nie beda to
    odsetki od 1000 ?
    >2. od 5.XII do 20.XII odsetki od 1032.88zł, czyli 12.73zł.
    No to moge zrozumiec :)

    >Razem zapłacisz 45.61zł odsetek i to pod warunkiem, że spłacisz 20.XII
    >całe 1032.88zł.
    Troche duzo :(.

    >Do tego, jeżeli zrobisz zakupy do 5.I, to zapłacisz odsetki za każdy
    >dzień od sumy tych zakupów do spłaty.
    Aha, to dla mnie najwazniejsze, czyli jesli na karcie jest jakikolwiek
    niesplacony kredyt to kolejne zakupy powiekszaja ten niesplacony ;((.
    Czyli jednak bedzie trzeba splacac wszystko w terminie.

    Dzieki za rzeczowe wytlumaczenie :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 13. Data: 2002-11-11 09:28:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Ble ... na prawde ? Nawet jesli splacilem ten 1000 przed koncem grace
    > periodu to i tak mnie za odsetki od calej kwoty skasuja ? Nie beda to
    > odsetki od 1000 ?

    Nie, odsetki są liczone za każdy dzień salda ujemnego. A jeśli spłacisz
    w całości w Grace Period, to sa anulowane.

    > Troche duzo :(.

    Bo KK służy do płacenia, do kredytowania są kredyty.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-11-11 09:45:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 11 Nov 2002 09:28:25 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Nie, odsetki są liczone za każdy dzień salda ujemnego. A jeśli spłacisz
    >w całości w Grace Period, to sa anulowane.
    OK, teraz juz wiem jak dokladnie dziala KK :).
    >Bo KK służy do płacenia, do kredytowania są kredyty.
    Teoretycznie tak, jednak IMHO banki raczej wola jak ludzie uzywaja KK
    jako kredytow :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 15. Data: 2002-11-11 09:49:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:

    > Teoretycznie tak, jednak IMHO banki raczej wola jak ludzie uzywaja KK
    > jako kredytow :)).

    A co bys wolał, żeby Ci za tą samą usługę płacili mniej, czy więcej?

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-11-11 13:18:21
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    > Ble ... na prawde ? Nawet jesli splacilem ten 1000 przed koncem grace
    > periodu to i tak mnie za odsetki od calej kwoty skasuja ? Nie beda to
    > odsetki od 1000 ?

    Przeciez "pozyczyles" 2000 to dlaczego maja ci liczyc od 1000? jesli kredyt
    splacasz w 2 ratach to pierwsza rata (w zaleznosci od rodzaju splaty
    kredytu) jest liczona od 2000 nastepna od kwoty mniejszej

    Alek

  • 17. Data: 2002-11-11 16:08:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A i jeszcze jedno - niektore banki w sytuacji niesplacenia calosci
    zadluzenia oprocz odsetek doliczaja jeszcze oplate manipulacyjna, czy
    jak tam zwal...

    MJ

  • 18. Data: 2002-11-11 21:05:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > A i jeszcze jedno - niektore banki w sytuacji niesplacenia calosci
    > zadluzenia oprocz odsetek doliczaja jeszcze oplate manipulacyjna, czy
    > jak tam zwal...

    Ale to nie dla kart kredytowych, tylko charge.
    --

  • 19. Data: 2002-11-11 21:57:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Ale to nie dla kart kredytowych, tylko charge.

    A moze.

    MJ