  • 21. Data: 2008-09-19 07:36:36
    Temat: Re: "Zarządzanie" KK
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gaul5v$mhf$3@news.wp.pl...

    > Oplaca ci sie trzymac pieniadze na prawie 3 razy slabiej oprocentowanym
    > niz emax+ koncie?

    Opłaca, nie opłaca - trochę grosza on-demand trzeba mieć.

  • 22. Data: 2008-09-19 07:43:03
    Od: k...@o...pl

    On 19 Wrz, 09:36, "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > Opłaca, nie opłaca - trochę grosza on-demand trzeba mieć.
    Można mieć i on-demand i dobre oprocentowanie :)

  • 23. Data: 2008-09-19 07:48:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 09:36, "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:gaul5v$mhf$3@news.wp.pl...

    > Opłaca, nie opłaca - trochę grosza on-demand trzeba mieć.

    Przy czterech emax+ mozna tak samo rozplanowac wydatki i przelewy,
    sukcesywnie oprozniajac kolejne emax+. Tyle, ze brak zlecen przyszlych
    uniemozliwia automatyzacje.
    Jesli to samo rowniez bezplatnie mozna osiagnac w innym banku bez
    konicznosci ciaglego logowania i nadzorowania przelewow, lub
    rezygnacji z odsetek i ustawienia przelewow automatycznych.....

  • 24. Data: 2008-09-19 09:46:58
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Polbank tak ma,

    MichalL

  • 25. Data: 2008-09-19 09:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Automatyczna splate mam tylko w Multibanku ale korzystalem, z niej az
    > jeden raz (KK mam u nich z 4 lata). Dodatkowo wszystkie zyciowe rachunki
    > takze place recznie i jakos sobie radze :)

    Ja tez nie używam żadnych automatów. Wszystko ręcznie przy zastosowaniu
    zleceń z datami przyszłymi.

    marekz

  • 26. Data: 2008-09-23 05:58:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 19 Sep 2008 00:36:47 +0200, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Oplaca ci sie trzymac pieniadze na prawie 3 razy slabiej oprocentowanym
    >niz emax+ koncie?
    na emax trzymam w danej chwili na tyle dla mnie niewielka kwote, ze
    roznica odsetek miedzy emax a emax+ jest pomijalna. 4 wyplaty
    miesiecznie z emax+ (1 na tydzien) wystarczaja mi do zarzadzania
    finansami.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl