  • Data: 2015-04-28 10:22:43
    Temat: Re: Zarabianie w Euro a przelewy i płatności
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz jakich uslug konkretnie oczekujesz to wtedy mozna dac precyzyjna
    > odpowiedz co wybrac.

    Zwykły Alior byłby pewnie fajny w połączeniu z ich kantorem, tylko to kolejne konto
    bankowe, a wygodniej byłoby wykorzystać to co obecnie już mam (mBank).

    Planuję:
    1. mieć 2 konta EUR w mBanku, jedno główne z większą kasą (bez karty), drugie z
    mniejszą kasą (300 EUR, z podpiętą kartą)
    2. wynagrodzenie otrzymywać na konto EUR w mBanku (przyda się kiedyś do ewentualnego
    kredytu)
    3. przekać z głównego EUR na dodatkowe z kartą (aby mieć na wydatki)
    4. większą kasę przelać do kantoru Aliora, sprzedać EUR i wysłać przelewem na
    złotówkowe do mBanku

    W mBanku wykonanie przelewu SEPA to 5 zł, przyjęcie chyba bezpłatne.

    To na czym mi głównie zależy (wg. priorytetów):
    - oddzielne konto bez karty na większą kasę (żeby nikt przypadkiem mi tego kartą nie
    wyciągnął)
    - dodatkowe konto EUR z kartą którą będą płacił w internecie oraz sklepach, wypłaty w
    bankomatach sporadycznie
    - sprzedaż EUR po dobrym kursie

    Warto brać pod uwagę SMART bank (jest jakaś przewaga na kontem walutowym mBanku?).