  • 11. Data: 2002-11-29 05:58:44
    Temat: Re: Re: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 10:43:49PM +0100, SCz wrote:

    >sarkazm/ironia ?

    Troszke.

    >No i co z tego, ze Inteligo oglosilo?
    >Ten, kto oglasza jakikolwiek konkurs nie ma wplywu na zachowanie sie
    >potencjalnych konkursowiczow. Spam jest ich dzielem, nie banku.

    No bez jaj. Jesli sformulujesz odpowiednio warunki, dodam ze takie
    warunki padaly juz tutaj gesto (np. odrzucenie osob stosujacych spam z
    konkursu) to nastapi samo-ograniczenie.

    >Efekt uboczny kampanii reklamowej i tyle. Spam jest fe, kazdy wie, ale IMHO
    >przesadzasz z reakcja.

    OK, oczekuje propozycji. Mialem mu wyslac kartke pocztowa?

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-11-29 06:01:06
    Temat: Re: Re: Re: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 28, 2002 at 09:18:55PM +0100, Robert wrote:

    >Nie. Po prostu *zapytalem* neutralnie.

    No tak, tym razem ja sie czepilem ;-(

    >Mnie w Pustelniku razi minimalny wymóg uznania osoby jako pozyskanego
    >klienta. Akurat ten aspekt jest IMHO w Inteligo sensowniej rozwiazany.

    Generalnie to zbytnie komplikowanie warunkow nigdy nie sprzyja.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-11-29 10:36:47
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > No bez jaj. Jesli sformulujesz odpowiednio warunki, dodam ze takie
    > warunki padaly juz tutaj gesto (np. odrzucenie osob stosujacych spam z
    > konkursu) to nastapi samo-ograniczenie.

    Popieram.

    IMHO

    > OK, oczekuje propozycji. Mialem mu wyslac kartke pocztowa?

    Na pewno nie. Ale po co od razu - 'p**le takie Inteligo' - powinno byc
    'mocno p***le tego p**** p**** co mi ten spam wysyla'

    ;))

    pzdr
    Seb

  • 14. Data: 2002-11-29 10:54:01
    Temat: Re: zadzwon 064 222 999 6
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Dla relaksu? Poprawy samopoczucia?

  • 15. Data: 2002-11-29 11:24:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 11:36:47AM +0100, SCz wrote:

    >Na pewno nie. Ale po co od razu - 'p**le takie Inteligo' - powinno byc
    >'mocno p***le tego p**** p**** co mi ten spam wysyla'

    Alez ja chce pokazac misiom z inteligo (moze kiedys przyjdzie dzien ze
    beda zza rogu pbb czytywac) ze wina w duzej czesci lezy po ich
    stronie. Nawet w wiekszej czesci - w koncu jak by nie oglosili
    konkursu w _takiej_ formie to by spamu nie bylo, prawda?

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-11-29 11:25:57
    Temat: Re: Re: zadzwon 064 222 999 6
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 11:54:01AM +0100, berdycz wrote:

    >Dla relaksu? Poprawy samopoczucia?

    Twojego? A sam se dzwon, ja sie dobrze czuje.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-29 16:27:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > A sam se dzwon, ja sie dobrze czuje.

    Czy ja Tobie kaze dzwonic?
    Pod tym numerem mozna uzalic sie na kazdy bank.

  • 18. Data: 2002-11-29 18:03:10
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > stronie. Nawet w wiekszej czesci - w koncu jak by nie oglosili
    > konkursu w _takiej_ formie to by spamu nie bylo, prawda?

    No. A jakby się w ogóle nie otwierali, to postów na pbb byłoby o 1/3 mniej.
    T.

  • 19. Data: 2002-11-29 18:25:30
    Temat: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 29 Nov 2002 19:03:10 +0100, w
    <as8a6d$dd2$1@news.tpi.pl>, "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>
    napisał(-a):

    > No. A jakby się w ogóle nie otwierali, to postów na pbb byłoby o 1/3 mniej.

    A odróżniasz posty na temat od postów nie na temat?

  • 20. Data: 2002-11-30 09:49:36
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > A odróżniasz posty na temat od postów nie na temat?

    A o sso chozi?
    Nie rozumiesz mojej wypowiedzi czy tylko nie dostrzegasz ironii?
    T.