eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: User <U...@U...com>
    Date: Sat, 2 Nov 2019 12:22:19 +0100

    W dniu 02.11.2019 o 11:41, Grzexs pisze:
    > Rozważ taką hipotetyczną sytuację - jako program domyślny do
    > otwierania plików ustawiasz samodzielnie napisany .bat o treści: ,,del
    > /y %1". Nigdy wtedy tego .pdf-a nie znajdziesz (no chyba, że w koszu).
    Tak, masz rację. Ale ja takich rzeczy nie używam. Poza tym, dotyczyłoby
    to chyba wszystkich
    pobieranych .pdf, a inne, nawet z PKO BP, są widoczne.
    > do której dochodzę po zalogowaniu się do iPKO, ściąga się bez
    > problemu. Czyli coś musi się
    > Ale dlaczego to nie działa akurat u ciebie? Czyżbyś miał specjalne
    > względy u PKOBP?

    "Niestety" nie mam specjalnych względów.. No właśnie, dlaczego dotyczy
    to tylko mnie?

    > Spróbuj na innym komputerze, to ostatecznie wyjaśni.

    Na razie nie mam takiej możliwości.

    Pisałeś wcześniej,że nie pobierałeś starszych wyciągów. Na wszelki
    wypadek chcę Cię
    ostrzec przed korzystaniem z "wyciągów na żądanie". Jeśli zwykle wyciągi
    dostajesz
    tradycyjną pocztą, wtedy za taki wyciąg na żądanie pobierana jest opłata
    30 zł za
    każdy miesiąc. Jeśli natomiast taki wyciąg dostałbyś elektronicznie, to
    wyciągi
    z ostatniego roku są darmowe, ale starsze niż rok też kosztują 30 zł za
    miesiąc.

    Ponadto do opisu moich problemów z .pdf dodam jeszcze, że wygenerowany .pdf
    z historią operacji na karcie kredytowej też nie pojawia się.

    Podsumowując, żaden "podobno" generowany w serwis iPKO plik .pdf nie
    jest widoczny
    na całym komputerze. Dociera tylko .pdf gdy jest on załącznikiem w
    potwierdzeniu
    operacji otrzymanej e-mailem.

    Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.

    Pozdrawiam
    User