eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5dbc219d$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    <5dbc6c43$0$557$65785112@news.neostrada.pl> <qpi5pk$7la$1@gioia.aioe.org>
    From: User <U...@U...com>
    Date: Fri, 1 Nov 2019 22:54:46 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qpi5pk$7la$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 62
    Message-ID: <5dbca9a6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.252.221
    X-Trace: 1572645286 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 79.184.252.221:27384
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3703
    X-Received-Body-CRC: 1579457943
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647452
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.11.2019 o 21:49, Grzexs pisze:
    >> Używam Windows 10 Home i przeglądarki Fire Fox 66.0.5 (64 bity).
    >>
    >> Wygenerowanych plików nie ma nigdzie w całym komputerze - przeszukane
    >> w Explorerze Windows 10 oraz specjalnym programem FileSearchy.
    >>
    >> 1) Gdy chcę zapisać historię operacji na koncie, tę która się wyświetla
    >> w Rachunki -> wybór konta -> Operacje na rachunku - u dołu strony
    >> mam okienko Pobierz i możliwość wyboru: HTML, CSV, PDF, XLS, XML.
    >> Po wybraniu XLS pokazuje się okienko : Rozpoczęto pobierani pliku
    >> history_20191101_174939.xls i tekst: Po ukończeniu pobierania:
    >> Otwórz za pomocą MS Office Excel lub Zapisz plik.
    >> Gdy wybiorę Zapisz plik odpowiedni plik .xls zapisuje się w
    >> C:\Użytkownicy\<moja nazwa>\Downloads. To jest OK.
    >> Gdy wybiorę PDF nic się dalej nie dzieje i żaden plik .pdf nigdzie w
    >> całym
    >> komputerze nie powstaje.
    >
    > U mnie to wygląda tak samo z tą różnicą, że wszystko się zapisuje tam,
    > gdzie trzeba i nie pojawia się okienko ,,Rozpoczęto..." (albo trwa to tak
    > krótko, że nie widać).
    >
    >> 2) Gdy natomiast chcę pobrać wyciągi np. z czerwca, naciskam na tej
    >> samej
    >> stronie Wyciągi (w linii pod Operacje na rachunku). Pojawia się napis:
    >
    > Tego nie próbowałem.
    >
    >> 3) Gdy potrzebne jest mi potwierdzenie jakiejś operacji, np. przelewu,
    >
    > Tego też nie robiłem nigdy.
    >
    >> Bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Napisz proszę
    >> jakiego systemu
    >> i jakiej przeglądarki używasz. Czy wszystko u Ciebie przebiega
    >> podobnie jak u mnie?
    >
    > win 10 i Firefox 70.0.1
    >
    > A może problem jest z szybkością netu? Kiedyś, jak wisiałem na
    > modemie, to coś takiego mi się zdarzało, że gdzieś się gubiły pliki,
    > ale to raczej nie dotyczyło PKOBP.
    >
    > Jednak mam wrażenie, że to błąd oprogramowania po Twojej stronie. Jaki
    > masz program do przeglądania PDF-ów? Ja np. PDF-XChange Viewer. Choć...
    > sama przeglądarka ma viewer PDF, więc to chyba nie to. Może nadgorliwy
    > antywirus wycina w jego mniemaniu podejrzane PDF-y?
    >
    Żeby rozważać sprawę programu do .PDFów trzeba wpierw tego .PDFa mieć. ;-)

    Co ciekawe, np. "Przewodnik  po usłudze bankowości elektronicznej iPKO -
    wrzesień 2019"
    ze strony
    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-
    elektroniczna/przewodniki/
    do której dochodzę po zalogowaniu się do iPKO, ściąga się bez problemu.
    Czyli coś musi się
    blokować w samym serwisie iPKO.

    Pozdrawiam

    User

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1