eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    From: Grzexs <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Date: Fri, 1 Nov 2019 21:49:56 +0100

> [...]
    >
    > 1) Gdy chcę zapisać historię operacji na koncie, tę która się wyświetla
    > w Rachunki -> wybór konta -> Operacje na rachunku - u dołu strony
    > mam okienko Pobierz i możliwość wyboru: HTML, CSV, PDF, XLS, XML.
    > Po wybraniu XLS pokazuje się okienko : Rozpoczęto pobierani pliku
    > history_20191101_174939.xls i tekst: Po ukończeniu pobierania:
    > Otwórz za pomocą MS Office Excel lub Zapisz plik.
    > Gdy wybiorę Zapisz plik odpowiedni plik .xls zapisuje się w
    > C:\Użytkownicy\<moja nazwa>\Downloads. To jest OK.
    > Gdy wybiorę PDF nic się dalej nie dzieje i żaden plik .pdf nigdzie w całym

    U mnie to wygląda tak samo z tą różnicą, że wszystko się zapisuje tam,
    gdzie trzeba i nie pojawia się okienko ,,Rozpoczęto..." (albo trwa to tak
    krótko, że nie widać).

    > 2) Gdy natomiast chcę pobrać wyciągi np. z czerwca, naciskam na tej samej
    > stronie Wyciągi (w linii pod Operacje na rachunku). Pojawia się napis:

    Tego nie próbowałem.

    > 3) Gdy potrzebne jest mi potwierdzenie jakiejś operacji, np. przelewu,

    Tego też nie robiłem nigdy.

    > Bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Napisz proszę
    > jakiego systemu
    > i jakiej przeglądarki używasz. Czy wszystko u Ciebie przebiega podobnie
    > jak u mnie?

    win 10 i Firefox 70.0.1

    A może problem jest z szybkością netu? Kiedyś, jak wisiałem na modemie,
    to coś takiego mi się zdarzało, że gdzieś się gubiły pliki, ale to
    raczej nie dotyczyło PKOBP.

    Jednak mam wrażenie, że to błąd oprogramowania po Twojej stronie. Jaki
    masz program do przeglądania PDF-ów? Ja np. PDF-XChange Viewer. Choć...
    sama przeglądarka ma viewer PDF, więc to chyba nie to. Może nadgorliwy
    antywirus wycina w jego mniemaniu podejrzane PDF-y?

    --
    Grzexs