  • Data: 2015-07-30 00:43:02
    Temat: Re: Zamykanie konta w Toyota Bank
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > "Waldek" mpapdo$7uj$...@n...news.atman.pl

    > Skąd wiesz, jaka jest w teraźniejszym tokenie?
    > Mogliby dodawać LEDkę -- brelok byłby użyteczny
    > także po zamknięciu konta.

    Zrób dziurkę i wlutuj sobie - razem z mikro switchem - koszt groszowy
    - ongiś popełniłem taką modyfikacje kluczyka do forda
    (led zamiast mikro żaróweczki)

    Ps.
    Od kilku lat nosze malucha napędzanego CR123 (z zaadaptowanym aku LiFePO4 )
    http://www.flashlightreviews.com/reviews/img/fenix_p
    2dce/DSC01426.JPG
    - gabarytowo niewielki (~7cm) , ale w razie potrzeby można tym poświecić
    i trochę lepiej niż przysłowiowy kot ślepiami ;)