  • Data: 2002-07-20 10:26:46
    Temat: Re: Zamykanie eurokonta WWW :)
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał:

    > Wczoraj wysłałem wniosek o zamknięcie Eurokonta WWW w Telepekao. Wchodzę
    > dziś, a tu we wnioskach i dyspozycjach pusto. Kilkakrotne odśwież -
    > dalej pusto. No to wypełniam to jeszcze raz. Po wysłaniu pojawiają się 2
    > złożone wnioski - jeden wczorajszy, drugi dzisiejszy.

    Ten typ tak ma :-(
    Musisz kliknąć rozwiązanie umowy
    (tak jakbyś pisał nowy wniosek o rozwiązanie)
    i bez wypełniania czegokolwiek kliknij na dole na "rezygnuj".
    Wtedy zobaczysz swój wniosek jako "złożony".
    Za jakieś 10 dni powinieneś mieć jako "zaakceptowany"
    i nie pozostaje nic innego jak czekać na tel. z placówki którą wybrałeś.
    Całe szczęście mam to już za sobą ;-)

    hosi
    GG# 520751