    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykać bankowe konta
    Date: Tue, 12 Sep 2023 17:40:35 +0200
    <udplu6$pbb$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Tue, 12 Sep 2023 14:39:20 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > 30 lat temu, to do wyboru miałem 3 banki w całym mieście.

    No, ja jednak w wojewódzkim, wiec wybór był duży...

    > W PKO BP SA
    > pani, która zakładała rachunki była tylko w środy w godzinach 13~15.
    > PEKAO SA miało tylko rachunki walutowe.

    Chyba juz nie.

    > Padło na BPH. Potem BPH
    > otworzyło placówkę w centrum handlowym, w którym robię bieżące zakupy.
    > Jak się rozpadali na BPH i PEKAO SA, to zostałem właśnie w BPH, bo

    Rozpadali? Chyba łaczyli, ale to dopiero w 2006 ... choc czytam, ze
    faktycznie było przy okazji cos na kształt rozpadu BPH.

    > zostawała ta placówka w centrum handlowym. Teraz tę placówkę
    > zlikwidowali, ale faktycznie do banku wpadam naprawdę sporadycznie.

    Teraz, to bywa nawet, ze placowce banku kasy nie ma :-)

    > Ale kredyt możesz wziąć tam, gdzie taniej i ustawić stałe zlecenie na

    No własnie - tam gdzie taniej, a nie tam, gdzie lepszy dojazd :-)

    > spłatę. Od zawsze tak mam.

    A z tym to róznie bywa.
    mbank i PKO BP miewał takie kredyty, gdzie bardzo chcial sobie sam
    pobierać z konta.
    No i czase był wymóg, aby pensja na to konto wpływała, co jest do
    pewnego stopnia zrozumiałe.

    J.