    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykać bankowe konta
    Date: Mon, 11 Sep 2023 08:54:01 +0200

    Trybun <M...@j...cb> writes:

    > Nikt , nic?

    Zadałeś takie pytanie, że ludzie mający trochę świadomości, zastanawiają
    się czy to nie trolling.
    Że jednak mogą inni trafiać na ten wątek, odpowiem.

    Trzeba wysłać wypowiedzenie.
    Samo wyzerowanie stanku konta nie wystarczy.
    Czasami może zdarzyć się, ze trzeba wysłać więcej wypowiedzeń.
    (Jakieś umowy ramowe, czy umowy o fundusze, czy bankowość elektroniczną)
    Forma tego wypowiedzenia może byc różna. (Czasami banki mają dedykowany
    wniosek do tego, czasami wystarczy wiadomość w poczcie wewnętrznej)
    Na pewno wystarczy papierowy polecony z wypowiedzeniem.
    KJ