  • 1. Data: 2002-02-05 20:40:37
    Temat: Zamknąłem konto w BIG Banku Gdańskim.
    Od: "Arek" <i...@w...pl>

    Po sześciu latach w miarę udanej współpracy. Ale niestety Millenium
    puka do drzwi. Kierownik oddziału BIG Banku już dwa miesiące jest u
    nich na szkoleniu. Tak więc przejęcie pewnie niedługo. A było już tak
    dobrze, przynajmniej pod względem obsługi (po otwarciu kilku małych
    oddzialików w Bydgoszczy).
    Po lekturze postów na temat zamykania kont w "niektórych" bankach
    byłem pełen obaw. A tu miła niespodzianka. 10 minut i wszystko
    załatwione. Pożyczyliśmy sobie wszystkiego najlepszego i rozstaliśmy w
    przyjaznej atmosferze.
    Od 16 stycznia mam MultiBank. Jak na razie jedynym zgrzytem było to,
    że
    kredyt odnawialny dostałem po 7 dniach, a nie obiecanych 3.

    Arek Płuciennik
    --------------------------------------
    pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2002-02-05 22:45:27
    Temat: Re: Zamknąłem konto w BIG Banku Gdańskim.
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Arek"
    > Po sześciu latach w miarę udanej współpracy. Ale niestety Millenium
    > puka do drzwi. Kierownik oddziału BIG Banku już dwa miesiące jest u
    > nich na szkoleniu. Tak więc przejęcie pewnie niedługo.

    tez musze gdzies przeniesc kilka zlecen stalych "papierkowych"
    takie nowoczesne banki jak Multibank nie obsluguja zlecen stalych ze
    zmienna kwota a kilka mi jeszcze zostalo.
    Specjalnie dla tych zlecen otworzylem w pkobp superkonto z minimalna
    wplata i minimalna czestotliwoscia (raz na rok 100 zl) bo inaczej sie nie
    dalo i tam je przeniose, poniewaz nie mam zaufania do BRE-pochodnych
    instytucji ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-06 18:40:05
    Od: "Arek" <i...@w...pl>

> [...]
    sie nie
    > dalo i tam je przeniose, poniewaz nie mam zaufania do BRE-pochodnych

    Możesz rozwinąć z tymi pochodnymi BRE

    Arek

  • 4. Data: 2002-02-06 20:01:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Arek"

    > Możesz rozwinąć z tymi pochodnymi BRE

    to takie co maja/mialy BRE w nazwie jak np BRE-serwis
    (teraz to jakos przechrzcili) lub nie maja BRE w nazwie
    ale naleza do grupy BRE
    Po prostu nie lubie tego banku i juz.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-02-06 23:05:52
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    <cut> ale naleza do grupy BRE
    Po prostu nie lubie tego banku i juz.</cut>
    *** blad ***

    A jaki bank lubisz bladziq?

  • 6. Data: 2002-02-07 00:18:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "minik"
    > <cut> ale naleza do grupy BRE
    > Po prostu nie lubie tego banku i juz.</cut>
    > *** blad ***
    >

    > A jaki bank lubisz bladziq?

    np. fortis, nordea, inteligo, integrum, gdanski, wbk
    *** blad ***