  • Data: 2002-02-05 22:45:27
    Temat: Re: Zamknąłem konto w BIG Banku Gdańskim.
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek"
    > Po sześciu latach w miarę udanej współpracy. Ale niestety Millenium
    > puka do drzwi. Kierownik oddziału BIG Banku już dwa miesiące jest u
    > nich na szkoleniu. Tak więc przejęcie pewnie niedługo.

    tez musze gdzies przeniesc kilka zlecen stalych "papierkowych"
    takie nowoczesne banki jak Multibank nie obsluguja zlecen stalych ze
    zmienna kwota a kilka mi jeszcze zostalo.
    Specjalnie dla tych zlecen otworzylem w pkobp superkonto z minimalna
    wplata i minimalna czestotliwoscia (raz na rok 100 zl) bo inaczej sie nie
    dalo i tam je przeniose, poniewaz nie mam zaufania do BRE-pochodnych
    instytucji ;-))
    *** blad ***