  • 1. Data: 2012-12-01 19:33:07
    Temat: Zamień miedziaki na kupon w selgrosie
    Od: disnej <d...@g...com>

    Bedac dzisiaj w selgrosie w Krakowie zauwazylem maszyne ktora przyjmuje monety i
    wydaje kupon na zakupy.

    Wyglada na to ze moje dylematy z miedziakami znikna :)

  • 2. Data: 2012-12-01 19:56:07
    Temat: Re: Zamień miedziaki na kupon w selgrosie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    disnej wrote:
    > Bedac dzisiaj w selgrosie w Krakowie zauwazylem maszyne ktora przyjmuje monety i
    wydaje kupon na zakupy.

    > Wyglada na to ze moje dylematy z miedziakami znikna :)

    jak zobaczysz prowizję, to ci problemu wrócą. :)

  • 3. Data: 2012-12-01 21:33:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Dec 2012 10:33:07 -0800 (PST), disnej <d...@g...com>
    wrote:

    >w selgrosie w Krakowie zauwazylem maszyne ktora przyjmuje monety i wydaje kupon na
    zakupy.
    To juz nie mozna w selgrosie monetami placic tylko trzeba je zamieniac
    na kupon?

    WAM

  • 4. Data: 2012-12-01 21:38:12
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Na miedziaki to najlepsze są kasy automatyczne w Tesco. Zawsze wsypuję wszystko, co
    mam w portfelu a automat wydaje tak, żeby była najmniejsza ilość monet.

  • 5. Data: 2012-12-01 22:19:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na miedziaki to najlepsze są kasy automatyczne w Tesco. Zawsze wsypuję wszystko, co
    mam w portfelu a automat wydaje tak, żeby była najmniejsza ilość monet.

    w Auchan tak samo można zrobić ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-12-02 09:25:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Hołda wrote:
    > Na miedziaki to najlepsze są kasy automatyczne w Tesco. Zawsze wsypuję wszystko, co
    mam w portfelu a automat wydaje tak, żeby była najmniejsza ilość monet.

    :)

  • 7. Data: 2012-12-02 09:25:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WAM wrote:

    > To juz nie mozna w selgrosie monetami placic tylko trzeba je zamieniac
    > na kupon?

    kilkuset zlotych groszowkami nie zaplacisz.

  • 8. Data: 2012-12-02 10:17:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 02 Dec 2012 02:25:56 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >kilkuset zlotych groszowkami nie zaplacisz.
    Nie przyjmą?

    WAM

  • 9. Data: 2012-12-02 13:36:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WAM wrote:

    > Nie przyjmą?

    może inaczej. mogą odmówić przyjęcia

  • 10. Data: 2012-12-02 14:07:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 09:25:29 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    co mam w portfelu a automat wydaje tak, żeby była najmniejsza ilość monet.

    Nie lepiej na skup miedziaki oddać?
    Przebicie kilku/kilkunasto krotne;)