  • 11. Data: 2005-07-26 16:25:37
    Temat: Re: Zalety kart charge
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > No tak, ale co mi to w praktyce daje? Nie zwiększa to przecież środków,
    > jakimi w czasie miesiąca mogę dysponować (tak, jak robi to karta
    > kredytowa). Do tego blokada i tak sie chyba na koncie pojawia?

    Są dwa rodzaje kart charge. Jedne są w oparciu o saldo, drugie o limit.
    Jeśli będziesz miał kartę opartą o limit, to niezależnie od salda na
    rachunku masz krótkoterminową linię kredytową. Poza tym powinieneś być w
    stanie wystąpić o kartę Visa Business Electron. To karta debetowa powiązana
    z rachunkiem. Daje darmowe wypłaty z bankomatów BZ WBK.

  • 12. Data: 2005-07-26 19:51:58
    Od: Michal Dabrowski <s...@j...be>

    On Tue, 26 Jul 2005 13:30:24 +0200, Marcin Kubiczek wrote:

    > dla klientów indywidualnych Visa Classic BZWBK nie jest charge, tylko
    > debetowa

    Faktycznie - ale jak wcześniej byłem sie zorientować w placówce, to mnie
    przekonywano, że to na pewno charge. Ale i tak nie miało to wpływu na
    decyzję, bo zależało mi na wypukłej - a to, czy charge, czy debetowa, miało
    już drugorzędne znaczenie. A ja nawet wolę debetówkę.

    Pozdrawiam,
    Michal Dabrowski

  • 13. Data: 2005-07-26 23:36:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr wrote:

    > Odroczenie platnosci do m-ca?
    e tam,

    Mozliwosc platnosci np. za bilety poprzez
    > internet? Rezerwacja samochodu/hotelu? Jest kilka zalet.

    no to napisałem, że wypukła.

  • 14. Data: 2005-07-26 23:37:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Dabrowski wrote:
    > Do tego blokada i tak sie chyba na koncie pojawia?

    Nie pojawia się. To nie karta debetowa.
    Raz w miesiącu ściągną ci całość zadłużenia i wówczas kase musisz mieć
    na koncie.

    > Ale te cechy nie wynikają już z "charge'owości" karty, tylko z jej
    > wypukłości. Równie dobrze może je mieć wypukła debetówka.

    ani z chargowatości, ani z wypukłości.

    Po prostu wynika z tego, że karte którą dostaniesz na to pozwala.

  • 15. Data: 2005-07-27 19:56:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "rsa127"
    > Są dwa rodzaje kart charge. Jedne są w oparciu o saldo, drugie o
    > limit. Jeśli będziesz miał kartę opartą o limit, to niezależnie od
    > salda na rachunku masz krótkoterminową linię kredytową.

    co ma saldo r-ku do karty charge - podaj mi bank ktory ma taka karte!
    moge miec saldo 10 zl a do limitu karty robic operacje, byle by na
    rachunku byly srodki na splacenie karty charge ktore odbywa sie
    automatycznie raz w miesiacu.
    *** blad ***