  • From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakupy na karte - problemy
    Date: Mon, 6 Oct 2003 18:33:25 +0200

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bls3qd$ajd$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, kiedyś napisałem w tej sprawie do PolCardu. Odpowiedź poniżej:

    > Witam,
    > sklep podpisuje umowe o obsludze platnosci kartowych. W umowie nie ma
    > zapisow regulujacych kwestie minimalnej kwoty. Z technicznego punktu
    > widzenia minimum to 1 zlotych 1 grosz. Praktyki ustalania dolnej garnicy
    > zakupow sa efektem wewnetrznej polityki sklepu i agent rozliczeniowy nie
    > ma
    > na nia wplywu.

    No tak...
    Niedlugo bedzie taka sytuacja, ze pojde do sklepu, zrobie zakupy na 30zl., a
    nastepne przy kasie dowiem sie, ze "karta to mozna za 50zl".. Strace tylko
    swoj czas...
    Jak sklep sie decyduje na przyjmowanie platnosci karta, to niech wywiesi na
    samych drzwiach "uprzejmie informujemy, ze karta platniczna mozna placic za
    zakupy od kwoty 50zl"... Tylko, ze wtedy bedzie zapewnie mniej klientow..
    Lepiej na szybe wiecej nalepek nakleic.

    Leszek Kowalski