    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup większej ilości EURO
    Date: Wed, 7 Mar 2012 21:37:57 +0100

    " GG" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:jj8f9c$r01$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Przymierzam się do kupna domu od właściciela który aktualnie przebywa w
    > Niemczech i chce aby opłatę uiścić w EURO. Mam konto złotówkowe w mBanku i
    > zastanawiam się jak najkorzystniej zrealizować transakcję ?
    >
    > 1. Wypłata gotówki do walizki i do kantora :) - raczej kiepsko
    > 2. Wymienić jakoś elektronicznie korzystnie pieniążki i zrealizować
    > przelew w
    > euro - czy tak się da?
    >
    > Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

    negocjacja kursu w banku lub uzycie systemow np. autodealing w Aliorze
    (zalozenie rach w PLN i EUR oraz oplata 7zl/mies za usluge autodealingu),
    potem wyslanie za 5zl przelewu SEPA(jezeli byloby ograniczenie kwoty
    przelewu, to kilka przelewow-kiedys bylo chyba do 50tys. EUR, ale teraz
    chyba to zniesli).