    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaginął przelew, jak dojść prawdy
    Date: Mon, 14 Feb 2005 12:38:05 +0100

    Wracam do tematu z przed miesiąca, ponieważ sprawa dopiero teraz się
    wyjaśniła.

    Thu, 20 Jan 2005 13:21:57 +0100, na pl.biznes.banki, Krzysztof K. Maj w
    wiadomości <news:1lzqym4gl26rc.dlg@krak.eu.org> napisał(a):

> [...]

    > Według sprzedawcy, pomimo upływu dwóch tygodni przelew ten do niego nie
    > dotarł.
    > Wysłałem do sprzedawcy zrzut ekranu z potwierdzeniem wykonania przelewu
    > i poprosiłem aby sprawdził, czy na pewno ten przelew nie dotarł, a w
    > wypadku gdyby tak faktycznie było, poprosiłem o przesłanie mi pisemnego
    > stwierdzenia tego faktu.
    > Początkowo byłem przekonany, że to sprzedawca coś kombinuje, ale po
    > otrzymaniu od niego pisemnego oświadczenia o które prosiłem, oraz
    > przeanalizowaniu jego komentarzy, uznałem że wcale nie jest to tak

    Po miesiącu od złożenia reklamacji otrzymałem z mBanku odpowiedź jak
    niżej:

    > Szanowna(y) Pani(e)
    > W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2005-01-04 10:53:10 (numer R16443209)
    mBank
    > uprzejmie informuje (że) otrzymał z Lukas Banku pisemne potwierdzenie wpływu
    środków w
    > wysokości 20,90PLN na rachunek 75 19401076 51778888 2000 0001 tytułem pistolet do
    taśmy
    > super sprawa (aukcja 3767470) przedmiotowa transakcja została zaksięgowana w dniu
    > 30-12-2004r
    >
    > Z poważaniem
    > XXXXXXXXXXXXX

    Wracam do tego tematu, ponieważ uważam, że jestem dłużny to wyjaśnienie
    zarówno czytelnikom grupy pbb, jak i obu zamieszanym w sprawę bankom.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj