  • 11. Data: 2002-01-19 10:40:07
    Temat: Re: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Pasuje. 3 miesišce po zalozeniu konta = ostatniej zmianie.
    > A odblokowalo sie samo. Zdziwniej i zdziwniej.
    > A brak jakiejkolwiek informacji - brak slow...

    a co by bylo gdybym zagladal na konto co 4 miesiace?

    romek

  • 12. Data: 2002-01-19 10:47:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nikusia" <n...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:a2b8hs$flo$1@news.tpi.pl...
    > Czy to znaczy ze powinnam profilaktycznie
    zmienic haslo zanim mi zablokuja
    > dostep? Mam konto zalozone 22 10 - czyl za
    niedlugo bedzie 3 miesiac :)))
    > Nikoosia

    Poczekaj, dowiesz sie czy system zadziała i sam na
    tobie to wymusi :-))
    Po tym co tutaj opisano pownni ta opcje włączyc
    wszystkim

    Sark

  • 13. Data: 2002-01-19 10:48:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł T. STECKI"
    > Nie omieszkam poinformowac grupy co mi
    odpowiedziano o ile oczywiscie to
    > jeszcze kogos interesuje.

    Interesuje, wrzuć na grupę

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-19 11:07:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > To by się zgadzało, u mnie blokada zadziałała po
    3
    > miesiącach od ostatniej zmiany
    >
    > Sark

    Chociaz nie do końca. Pisalem o tym w wątku
    "Wkurzający Lukas" ale tutaj jeszce raz przypomnę:

    Po opisywanych na pbb i skutecznym
    odblokowaniu, wszedłem na stare hasło, system
    wymusil zmiane na nowe, zmieniam, wchodzę,
    wszystko
    OK, wychodze (...)
    Za kilka dni znowu wchodze i ..... znowu zczyna
    sie od nowa, hasło zostaje odrzucone.
    Po dwukrotnym (uważnym) wprowadzeniu
    zmienionego i przyjętego wcześniej przez system
    hasła pomyślałem że może system wrócił sam do
    starego i na to wykorzystałem trzecią, ostatnia
    szansę i miałem rację. Znowu zmienilem hasło,
    narazie jest OK ale rodza się pytania:
    -powyższe podważa domyślny (3 m-ce) okres wywmiany
    hasla (to było kilka dni) i wskazuje na samowolkę
    systemu
    -rodzi pytanie o sens zabezpieczenia nowym hasłem
    i jego jakiejkolwoek zmiany jeżeli w dowolnym
    momencie można odtworzyć stare/pierwotne z
    oddziału. W jaki sposób jest zabezpieczone stare
    hasło, czy jest dostępne dla ludzi obsługujących
    system ?

    Sark

  • 15. Data: 2002-01-23 07:06:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002 02:24:08 +0100, "Daniel"
    <N...@s...pl> wrote:

    >A mam inne pytanie:
    >Czy jest ktos na grupie, kto ma Lukas eKonto bez tokena i NIE zablokowalo mu
    >konta? Moze to po prostu wszystkim, ktorzy maja taka konfiguracje sie
    >posypalo?

    na to wyglada.
    3,5 pewnie oddadza. Mi oddali 5zl (2zl za przelew przez telefon skoro
    inet nie dzialal)
    Oczyscie po reklamacji poczta wewnetrzna

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-01-23 08:13:41
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Mnie tez sie posypal Lukas bez tokena, kilka tygodni temu. Poszedlem do
    placowki zglosic, ze haslo na ktore logowalem sie od dawna nie dziala.
    Dysponentka przyjela sprawe i odpowiedz miala byc za kilka dni. W
    miedzyczasie przeczytalem na grupie, ze mozna sprobowac to odblokowac
    wpisujac za haslo ciag cyfr, ktore ustalalo sie na samym poczatku w
    placowce. Tak tez zrobilem, system poprosil o ustanowienie nowego hasla i
    dziala do dnia dzisiejszego. Radze sprobowac, powinno to zadzialac u
    wszystkich, ktorzy mieli podobna sytuacje.

  • 17. Data: 2002-01-23 09:05:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziala do dnia dzisiejszego. Radze sprobowac, powinno to zadzialac u
    > wszystkich, ktorzy mieli podobna sytuacje.

    Jestem w ciężkim szkoku (aż mi się język plącze).
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-01-31 16:17:12
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    > Miałem sytuacje identyczna do Twojej. I za kazdym razem jak rozmawialem z
    > kims z Lukaslinii pytali sie mnie o to samo, ale tez nigdy nie mialem
    > takiego komunikatu, wiem tylko tyle (od jakiejs babki z Lukasa) ze system
    > sam powinien wymuszac taka zmiane raz na 3 miesiace. ja jestem teraz w
    > trakcie rozpatrywania reklamacji za 3,5 zl za zmiane hasla. Zobaczymy czy
    > uznaja.

    No i doczekałem się :-) Dzisiaj 3,5 zł wróciło na swoje miejsce czyli na
    moje konto. Potwierdzenie uznania reklamacji na piśmie powinno przyjść
    pocztą za kilka dni. Mogę napisać co tam napisali.

    Pozdrawiam
    Daniel