  • 1. Data: 2004-03-16 18:21:08
    Temat: ZZZZZZZZapetlony Lukas
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Czy macie tez syndrom zapetlonego Lukasa?
    Po logowaniu zamiast menu (z lewej strony) pojawiaja sie znow okienka
    logowania (w IE, w Mozilli po prostu znow jest wyswietlana strona
    logowania).

  • 2. Data: 2004-03-17 12:55:09
    Temat: Re: ZZZZZZZZapetlony Lukas
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    jason <J...@u...torun.pl> wrote:
    > Czy macie tez syndrom zapetlonego Lukasa?
    > Po logowaniu zamiast menu (z lewej strony) pojawiaja sie znow okienka
    > logowania (w IE, w Mozilli po prostu znow jest wyswietlana strona
    > logowania).
    tak się dzieje w momencie, gdy jesteś w sieci za NAT i na zewnątrz
    masz dynamicznie przydzielane IP - a nie jedno stałe. Po prostu w
    czasie otwierania sesji zmienia się IP i lukas zamyka połączenie.
    Też to przerabiałem ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Chocby wasze grzechy byly jak szkarlat, jak snieg wybieleja."

  • 3. Data: 2004-03-17 14:05:08
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik Tomasz Matuszewski napisał:

> [...]
    > masz dynamicznie przydzielane IP - a nie jedno stałe. Po prostu w
    > czasie otwierania sesji zmienia się IP i lukas zamyka połączenie.
    Mam dostep poprzes kablowke i to moze byc prawda, ale do tej pory
    wszystko szlo dobrze, wiec sadzilem, ze to jakas chwilowa anomalia.
    Co dziwne, z mBankiem szlo dobrze. Teraz sprawdzilem w pracy i bylo OK,
    niedlugo fajrant i bede testowal w domu. W razie czego trzeba bedzie
    wykupc stale IP.
    Dzieki za odezwanie sie!

  • 4. Data: 2004-03-17 16:40:13
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c39lvm$5oq$...@f...man.torun.pl,
    jason <J...@u...torun.pl>:

    > OK, niedlugo fajrant i bede testowal w domu. W razie czego trzeba
    > bedzie wykupc stale IP.

    sprobuj wpisac proxy w przegladarce:
    w3cache.icm.edu.pl port 8080

    restart przegladarki

    - na czas sesji z Lukasem

    i napisz, czy pomoglo

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-03-17 18:57:03
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    jason <J...@u...torun.pl> wrote:

> [...]
    > Co dziwne, z mBankiem szlo dobrze. Teraz sprawdzilem w pracy i bylo OK,
    > niedlugo fajrant i bede testowal w domu. W razie czego trzeba bedzie
    ja miałem tylko problem z lukasem (a sprawdzałem jeszcze mbank i ing).
    Konieczna była zmiana konfiguracji sieci - ale sugestia Roberta
    odnośnie proxy też może Ci pomóc.
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Na wojnie ten wygrywa, kto popełni jak najmniej błędów." Napoleon

  • 6. Data: 2004-03-18 10:07:03
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Po kilku probach poszlo (bez proxy). Byc moze byla jakas chwilowa zmiana
    u dostawcy Internetu. Bede cwiczyl i w razie potrzeby zastosuje sie do
    porady

    Dzieki za wsparcie!