  • 61. Data: 2015-04-02 00:09:08
    Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Klebespachtel" mfeg4q$8rr$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli komuś wpada tam na konto wypłata to paradoksalnie parametry konta się
    poprawiają więc chyba nie jest źle.

    A jeśli ktoś poza Meritum świata nie widzi -- w Meritum jest zawsze OK! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2015-04-02 00:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." mfepim$7qt$...@n...news.atman.pl

    poprawiają więc chyba nie jest źle.

    > A jest ktoś taki? Bo niby dlaczego dotąd na to konto miałaby wpływać wypłata? :-D

    Biorąc pod uwagę sprawność ;) merytorycznego interfejsu
    WWW -- raczej można śmiało napisać, że takich osób nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2015-04-02 18:28:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 2 Apr 2015 00:11:00 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    poprawiają więc chyba nie jest źle.

    >Biorąc pod uwagę sprawność ;) merytorycznego interfejsu
    >WWW -- raczej można śmiało napisać, że takich osób nie ma.
    U mnie wpadała, z powodu lenistwa ;) A że nie lubię bata nad sobą więc
    dziś zawitałem do placówki meritum w centrum Ciecina i wypowiedziałem
    umowę. Prawie w drzwiach minąłem się z Panem który też wypowiedział
    umowę i mówił że w ING ma za darmo :)

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 64. Data: 2015-04-02 18:34:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 30 Mar 2015 20:28:56 +0200, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    >Tak, ale do tego trzeba się przepoczwarzyć z prostego na konto z
    >gwarancją, które aby było bezpłatne ma warunek 2500 wpływu lub 700
    >obrotu kartą.
    Ratują się przed odpływem - można się przepoczwarzyć przez system
    online, z zachowaniem nr rachunku. Na dodatek po przepoczwarzeniu do
    końca października nie ma opłat bezwarunkowo*.

    * - chyba że opłate wprowadzą zrywając własną gwarancję

    WAM

  • 65. Data: 2015-04-02 19:38:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 18:34:05 +0200, WAM napisał(a):

> [...]
    > końca października nie ma opłat bezwarunkowo*.
    >
    > * - chyba że opłate wprowadzą zrywając własną gwarancję

    Nieno, jasne, wiem o październiku etc.
    Zastanawiam się tylko, w jakim banku z opłaty zwalnia wpływ zasiłku dla
    bezrobotnego, hihi :)
    Który cokolwiek nijak się ma do tych wymaganych 2500 w zaliorowanym
    Meritum.
    Swoją drogą dość wysoka kwota w segmencie kont bankowych "dla
    pospólstwa". Wyżej ma chyba tylko citek, ale z góry reklamowane jako
    konta "nie dla pospólstwa".

    --
    Imka

  • 66. Data: 2015-04-07 14:29:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" 9...@4...com

> [...]
    > dziś zawitałem do placówki meritum w centrum Ciecina i wypowiedziałem
    > umowę. Prawie w drzwiach minąłem się z Panem który też wypowiedział

    ING chyba stówkę daje za założenie i przemiaU.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2015-04-07 16:20:25
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    "*Poznaj Konto z Gwarancją*

    W ofercie Meritum Banku od 1 kwietnia 2015 r.

    Za korzystanie z Konta z Gwarancją nie poniesiesz żadnych opłat,
    niezależnie od rodzaju wykonywanych operacji, ponieważ w Taryfie Opłat i
    Prowizji w każdej pozycji widnieje ,,0 zł".

    Co więcej, otrzymujesz gwarancję*, że Bank nie będzie naliczał żadnych
    opłat za prowadzenie rachunku oraz za wydanie i obsługę karty przez
    minimum 5 lat."

    Po zapoznaniu się z treścią "gwiazdki" dowiadujemy się, że okres
    "minimum 5 lat" w rozumieniu Banku Meritum upływa z końcem października
    br. -
    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/konta/poznaj-
    konto-z-gwarancja.html

    I pomyśleć, że kiedyś banki były uważane za "instytucje zaufania
    publicznego"!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 68. Data: 2015-04-07 17:27:38
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 07/04/2015 16:20, Chris94 wrote:
> [...]
    konto-z-gwarancja.html

    > I pomyśleć, że kiedyś banki były uważane za "instytucje zaufania

    A może przeczytasz gwiazdkę ze zrozumieniem?

    brak opłat:

    o >>>DO<<< końca października 2015 roku - brak opłat bez spełniania
    jakichkolwiek warunków

    o >>>OD<<< 1 listopada 2015 roku - brak opłat**, jeśli w danym miesiącu
    na Twoje konto wpłynie jednorazowo kwota min. 2500 zł lub wykonasz
    transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 700 zł

    I niżej:

    Gwarancja 5-letnia oznacza, że Bank przez minimum 5 lat (od
    otwarcia/zamiany rachunku) nie będzie naliczał żadnych opłat za
    prowadzenie rachunku, za wydanie i obsługę karty. Gwarancja dotyczy
    Klientów spełniających warunek podany w przypisie **.
    ** Gwarancja dotyczy Klientów otrzymujących na rachunek Konto z
    Gwarancją jednorazowy wpływ na kwotę min. 2 500 zł/mies. z innego banku
    lub z rachunku bieżącego (firmowego) prowadzonego w Banku, lub na
    rachunku których zostaną rozliczone transakcje bezgotówkowe wykonane
    kartą na kwotę min. 700 zł/mies. W miesiącu, w którym żaden z powyższych
    warunków nie zostanie spełniony, Bank pobierze opłatę za prowadzenie
    rachunku w wysokości 12 zł oraz będzie mógł naliczać opłaty za obsługę
    zadłużenia na rachunku. Bank gwarantuje niezmienność wysokości opłat dla
    Klientów spełniających którykolwiek z powyższych warunków przez okres 5
    lat od zawarcia/zamiany umowy rachunku.

  • 69. Data: 2015-04-08 01:18:59
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 07 Apr 2015 17:27:38 +0200, mx napisał(a):

    > A może przeczytasz gwiazdkę ze zrozumieniem?

    A czy Ty nie zauważasz zasadniczej *sprzeczności* pomiędzy głównym
    tekstem wiadomości, a tekstem przy gwiazdce?
    Sprzeczności pomiędzy słowami:

    "nie poniesiesz żadnych opłat [...] ponieważ w Taryfie Opłat i
    Prowizji w każdej pozycji widnieje ,,0 zł"",
    a tekstem:
    "brak opłat**, jeśli w danym miesiącu na Twoje konto wpłynie jednorazowo
    kwota min. 2500 zł lub wykonasz transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę
    min. 700 zł".

    Więc niech się zdecydują, czy konto ma być bez opłat dlatego, że "w
    Taryfie Opłat i Prowizji w każdej pozycji widnieje ,,0 zł"", czy też
    dlatego, że klient będzie spełniał zachcianki banku!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 70. Data: 2015-04-08 12:50:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
> [...]
    [...]
> [...]
    > prowadzenie rachunku, za wydanie i obsługę karty. Gwarancja dotyczy
    > Klientów spełniających warunek podany w przypisie **.

    A nie uwazasz, ze to stoi w jawnej sprzecznosci z tym co duzym drukiem
    u gory ?
    I powinno byc pietnowane ?

    J.