  • 11. Data: 2007-06-18 22:20:32
    Temat: Re: ZLODZIEJSKI PKO BP !!!!!!!!!!!
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    S.T. pisze:

    > to pracownik PKO
    > który naliczył tę prowizję jest po prostu niedouczony.

    Albo mieni mu się w oczach ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-06-19 13:15:52
    Od: Przemek Wi niewski <p...@g...com>

    On 18 Cze, 20:15, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Tak jak napisali poprzednicy, trzeba by o poprosi , aby pani pokaza a ci
    > w TOiP pozycj , z której wynika ta op ata (wzgl dnie podpyta nawet tu
    > na grupie co zrobi ) a nie zap aci i teraz wrzeszcze jak dziecko,
    > któremu zabawk odebrali. Prawdopodobnie jak to zwykle wyjdzie, e
    > "m dry Polak po szkodzie" :/

    No nie do konca tak jak mowisz, bo nie kazdy jest starym wyjadaczem i
    zna sie na tych gierkach. Mialem podobna sytuacje tylko z mniejszym
    rachunkiem i tak samo sie nadzialem. Nawet jesli ktos jest weteranem
    wojen z bankami to i tak nie nalezy czegos takiego lekcewazyc. Jak ide
    do banku to przyjmuje za pewnik, ze osoby tam pracujace beda mi
    zyczliwe i kompetentne bardziej niz ja sam. Chodzi o zaufanie, w tym
    kraju nie kazdy jest zlodziejem. Moze jestem naiwny, ale autor
    pierwszego posta powinien zazadac zworotu kosztow, odszkodowania,
    przeprosiny od kasjerki i extra upominek. Problem w tym czy starczy mu
    nerwow na domaganie sie poszanowania swoich praw.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wi niewski

  • 13. Data: 2007-06-19 14:00:08
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 13:15:52 +0000, Przemek Wi niewski napisał(a):

    > No nie do konca tak jak mowisz, bo nie kazdy jest starym wyjadaczem i
    > zna sie na tych gierkach. Mialem podobna sytuacje tylko z mniejszym
    > rachunkiem i tak samo sie nadzialem. (...)

    Według mnie prosta sytuacja: Pani w banku mówi, że mam zapłacić za
    papierek 300zł (kwota dosyć pokaźna) to automatycznie trzeba pytać
    na jakiej podstawie taka opłata i proszę pokazać. Chwila i już wiadomo
    czy się wkopałem nie doczytując TOiP/umowy czy nie. Nie trzeba być
    żadnym guru trochę zdrowego podejścia.

  • 14. Data: 2007-06-19 14:13:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > na jakiej podstawie taka opłata i proszę pokazać. Chwila i już wiadomo
    > czy się wkopałem nie doczytując TOiP/umowy czy nie. Nie trzeba być

    to w zasadzie jedyny sensowny wzor postepowania, jak sie z czyms nie
    zgadzasz/jest za drogie to pytasz o podstawe...

    a krzyczenie: okradziono mnie jest bez sensu, bo bank zwyczajnie pobral
    oplate zgodna z TOiP, na ktora klient sie zgodzil podpisujac umowe
    kredytu/rachunku

    zawsze mogl wybrac inny bank, w ktorym takie zaswiadczenia sa tansze lub
    nawet gratis

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-06-19 14:46:02
    Od: Przemek Wi niewski <p...@g...com>

    On 19 Cze, 16:00, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
    > Wed ug mnie prosta sytuacja: Pani w banku mówi, e mam zap aci za
    > papierek 300z (kwota dosy poka na) to automatycznie trzeba pyta
    > na jakiej podstawie taka op ata i prosz pokaza . Chwila i ju wiadomo
    > czy si wkopa em nie doczytuj c TOiP/umowy czy nie. Nie trzeba by
    > adnym guru troch zdrowego podej cia.

    (wylewam moje zale i rozterki)

    No to co powiecie o zdrowym rozsadku bankowcow i ich klientow? Moj
    rozsadek podpowiada mi, ze sciaganie haraczy w wysokosci 300 zlotych
    (w moim przypadku 60 zlotych) za jeden wydruk jest podcinaniem galezi
    na ktorej sie siedzi. Gdybym prowadzil firme, powiedzmy uslugowa i
    konstruowal umowy tak, zeby klient musial przyjsc do mnie raz jeszcze
    po jakies extra uslugi, za ktore zadalbym nieadekwatnych kwot to moze
    i dorobilbym sie, ale kosztem wizerunku i na krotka mete.
    Rzeczywistosc mnie jednak zaskakuje, bo nie slysze zeby tysiace
    klientow PKO BP tak jak ja opuscilo ten bank. Nie moge sobie pomyslec
    "a macie skur....ny za swoje" i czuje sie generalnie wydymany po
    dwakroc. A nawet po trzykroc jak uslysze potem nijak majace sie do
    sytuacji powiedzenie, ze polak jest madry po szkodzie. I jeszcze raz
    czwarty, bo widze, ze PKO znowu wygralo w jakims corocznym rankingu.
    Chyba mnie moj rozsadek zawodzi.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wi niewski

  • 16. Data: 2007-06-19 15:08:38
    Od: Karol S <k...@z...pl>

> [...]

    > rozsadek podpowiada mi, ze sciaganie haraczy w wysokosci 300 zlotych
    > (w moim przypadku 60 zlotych) za jeden wydruk jest podcinaniem galezi

    To jest opłata za papierek z saldem zadłużenia. Taki papierek jest
    najczęściej potrzebny dla innego banku, aby przenieść do niego kredyt z
    PKO. PKO zabezpiecza się przed ucieczką klientów stosując zaporową
    opłatę "za wyjście".

    > i dorobilbym sie, ale kosztem wizerunku i na krotka mete.

    Taka polityka banku. Widocznie im nie zależy, biznes się kręci, a potem
    jakoś to będzie.

    > Rzeczywistosc mnie jednak zaskakuje, bo nie slysze zeby tysiace
    > klientow PKO BP tak jak ja opuscilo ten bank.

    Akurat PKOBP jest dość specyficznym bankiem. Ma za sobą ogromną siłę
    przyzwyczajenia klientów, ma emerytów... Dla mnóstwa ludzi wciąż bank =
    PKOBP, ubezpieczenie = PZU, benzyna = CPN. Kiedyś PKOBP wprowadziło
    opłaty za wypłatę w kasie (potem się wycofali z tego), były protesty
    klientów, ale mało który odszedł.

    Karol

  • 17. Data: 2007-06-19 18:44:06
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Karol S wrote:
    > Akurat PKOBP jest dość specyficznym bankiem. Ma za sobą ogromną siłę
    > przyzwyczajenia klientów, ma emerytów... [...]

    ... którzy niestety kiedyś pomrą, a młodych ludzi przyzwyczajeniem nie
    zdobędą. Innymi słowy mogą mieć za kilka(naście?) lat problem, jeśli
    wizerunek będą mieli 'taki se'.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 18. Data: 2007-06-19 20:25:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 20:44:06 +0200, dl napisał(a):

    > ... którzy niestety kiedyś pomrą, a młodych ludzi przyzwyczajeniem nie
    > zdobędą. Innymi słowy mogą mieć za kilka(naście?) lat problem, jeśli
    > wizerunek będą mieli 'taki se'.

    Za kilkanascie lat zmienia nazwe, puszcza pare reklam i wizerunek beda
    mieli w sam raz :)

    p. m.