  • 1. Data: 2006-06-04 15:27:53
    Temat: oPŁATA ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: michal <m...@s...pl>

    WYCIĄG Z TARYFY PROWIZJI:

    "jeżeli średnie saldo miesięczne na LUKAS e-Konto PRO (rachunek bieżący +
    lokaty) wynosi
    co najmniej 5.000 zł opłata za prowadzenie konta jest odpowiednio
    obniżona do 0 zł lub 1 zł."

    a JAK ONI TO LICZĄ TO ŚREDNIE SALDO MIESIĘCZNE?

  • 2. Data: 2006-06-04 18:43:56
    Temat: Re: oPŁATA ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a JAK ONI TO LICZĄ TO ŚREDNIE SALDO MIESIĘCZNE?

    A jak się liczy średnią ?

    Tomek

  • 3. Data: 2006-06-04 18:49:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obniżona do 0 zł lub 1 zł."
    >
    > a JAK ONI TO LICZĄ TO ŚREDNIE SALDO MIESIĘCZNE?

    np.miesiac ma 30 dni, wiec sumuja poszczegolne 30 sald na koniec dnia,
    nastepnie uzyskana sume dziela przez 30 dni i powstaje im wypadkowe saldo na
    dzien, ktore ma byc jak piszesz >5000zl

  • 4. Data: 2006-06-04 19:00:57
    Temat: Re: oP ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: michal <m...@s...pl>

    to więc nie rozumiem

    tak zachwalacie to e-konto pro a ja sie zastanawiam czy ktos w ogole
    przekracza takie saldo powyżej pięciu tysięcy

    Przecież to jawne zdzierstwo ze strony lukas banku

    Juz myslalem ze sobie zaloze - ale ono wcale nie jest takie atrakcyjne - a 8
    czy 9 złotych za konto płacić miesięcznie

    phi niech sie wypchają

  • 5. Data: 2006-06-04 21:34:03
    Temat: Re: ? ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    michal wrote on 2006-06-04 21:00:
    > to więc nie rozumiem
    Czego nie rozumiesz?

    > tak zachwalacie to e-konto pro a ja sie zastanawiam czy ktos w ogole
    > przekracza takie saldo powyżej pięciu tysięcy
    Wystarczy lokata na 5 tys i sprawa załatwiona. Myślę, że większość. Jak
    już się ktoś na to decyduje, to raczej ma te 5 tys.

    > Przecież to jawne zdzierstwo ze strony lukas banku
    Zdzierstwo? Za darmowe przelewy? Oprocentowanie 3%, rachunku praktycznie
    bieżącego? Ubezpieczenie assistance?

    > Juz myslalem ze sobie zaloze - ale ono wcale nie jest takie atrakcyjne - a 8
    > czy 9 złotych za konto płacić miesięcznie
    Po co Ci to konto? Przelewy darmowe - załóż zwykłe e-konto.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2006-06-04 22:02:39
    Od: michal <m...@s...pl>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    > bieżącego? Ubezpieczenie assistance?

    > Po co Ci to konto? Przelewy darmowe - załóż zwykłe e-konto.

    No właśnie lokata 5000 nie wystarczy bo nie wyjdzie średnie saldo miesięczne
    (5000/30=

    Moim zdaniem potrzebna co najmiej lokata 15000 (bo 15000/30=5000

  • 7. Data: 2006-06-04 22:09:18
    Temat: Re: ďż˝ ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > No właśnie lokata 5000 nie wystarczy bo nie wyjdzie średnie saldo
    miesięczne
    > (5000/30=
    >
    > Moim zdaniem potrzebna co najmiej lokata 15000 (bo 15000/30=5000

    co ty nie powiesz 15000/30=5000 chyba razcej 15000/30=500 to wedlug ciebie
    by trzeba miec lokate 150 tys zł, no niezle. coa kiepsko u ciebie z podstaw
    matmy z zakresy szkoly podstawowej.

  • 8. Data: 2006-06-04 22:10:35
    Od: michal <m...@s...pl>

    raczej zle kumasz kolego

    otoz wg mni lokata na 5000 nie wystarczy bo wowczas srednie saldo miesieczne
    wynosi 5000/30=1667 zł

    trzeba lokate min. 15000, bo wowczas 15000/30=5000

    ja juz sie tak kiedys przejechalem w inteligo

  • 9. Data: 2006-06-04 22:14:51
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    michal pisze:

    > raczej zle kumasz kolego

    Otóż raczej kolega źle nie "kuma".

    > otoz wg mni lokata na 5000 nie wystarczy bo wowczas srednie saldo miesieczne
    > wynosi 5000/30=1667 zł

    Przeczytaj jeszcze raz odpowiedź Krzysztofa. Potem spróbuj policzyć ponownie.

    > trzeba lokate min. 15000, bo wowczas 15000/30=5000

    Weź kalkulator do ręki... :-P

    > ja juz sie tak kiedys przejechalem w inteligo

    Z taką matmą - nie dziwne ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 10. Data: 2006-06-04 22:26:00
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    michal napisał

    > otoz wg mni lokata na 5000 nie wystarczy bo wowczas srednie saldo miesieczne
    > wynosi 5000/30=1667 zł
    ???

    > trzeba lokate min. 15000, bo wowczas 15000/30=5000

    ???
    Jak, ktoś ma takie kłopoty z rachunkami to nie powinien zakładać konta w
    Lukas Banku ani w żadnym innym

    --
    Oli