    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu Polak potrafi...
    Date: Wed, 17 Aug 2005 21:37:35 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline10512.toya.net.pl

    "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> wrote in message
    news:slrn.pl.dg72bk.3rg.fmncnw@msj...

    > W jakich ,,w ogóle nie zabezpieczają''[1]?
    >
    > [1] Oczywiście wiem, że w przypadku skompromitowania karty kodów
    > jednorazowych, poproszę o inne przykłady :)

    Spreparowana przeglądarka. Każda jest podatna. IE jest najtrudniej. Nie chce
    więcej pisać na ten temat, w końcu nie jest to miejsce na pomysły dla
    złodziei. Zresztą sprawa nie jest krytyczna pod względem bezpieczeństwa , bo
    nikt przy zdrowych zmysłach nie korzysta z kawiarenki mając na koncie
    poważniejsze kwoty.
    Dziś pół dnia się zastanawiałem czy bank może od strony serwera przed takim
    atakiem zabezpieczyć. Nie bardzo widzę mozliwości.
    Może zabezpieczeniem jest ochrona integralnosci danych, nawet ta najprostsza
    (jak te tokeny z klawiaturą), ale tak jak teraz (podczas pisania tego listu)
    się zastanawiam, to też niewiele pomoże.

    Vizvary Istvan
    http://www.cryptigo.com