  • Data: 2005-08-17 08:17:26
    Temat: Re: Z cyklu Polak potrafi...
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message
    news:dduqfk$c9n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hasła jednorazowe dają bardzo wysokie bezpieczaństwo, ale chyba nie 100%
    > :)
    > kiedyś był rozpatrywany wariant ataku, kiedy haker przejmuje sesję ...

    Są róznego rodzaju ataki, hasła jednorazowe zabezpieczają całkiem
    przyzwoicie w pewnych sytuacjach. W innych w ogóle.
    Generalnie kłopot zaczyna się wtedy, gdy nie mogę ufać admministratorowi
    komputera na którym pracuję, a taka sytuacja wystepuje np. w kawiarniach
    internetowych. Przy powazniejszych transakcjach zresztą mało kto korzysta
    z kawiarni.
    W takiej sytuacji na pewno korzystną jest opcja potwierdzenie przelewu przez
    inną osobę (dostepne w kilku bankach, raczej nie słuzy bezposrednio
    podwyższeniu poziomu bezpieczeństwa transakcji, ale skuteczna jest i pod tym
    względem ) .

    Vizvary