  • Data: 2018-09-30 22:11:20
    Temat: Re: Wzrosna stopy procentowe?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-30 o 21:47, p...@g...com pisze:
    > Raty kredytow nie musialyby wzrosnac. Bank nawet przy wyzszej stopie i marzy moze
    zrezygnowac z czesci lub calosci prowizji za jego przyznanie, a wtedy dla
    kredytobiorcy koszt wcale nie musialby byc wiekszy.

    w umowie masz zapisane: oprocentowanie to marża + wibor, wibor wzrośnie
    więc rata również, wibor spadnie to rata też

    i bank z niczego nie zrezygnuje, to nie jest organizacja charytatywna

    ps
    korzystałeś kiedyś z kredytu bankowego? mam poważne wątpliwości...

    --
    pozdrawiam
    RobertS