  • 1. Data: 2012-10-09 18:39:21
    Temat: Wyższa kultura marketingu- oferty handlowe, które nimi nie są
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Przed chwilą miałem telefon z melonika z kilkoma "informacjami".
    Na początku Pani stwierdziła, że rozmowa jest nagrywana - kategorycznie
    nie wyraziłem zgody na nagrywanie i nie interesują mnie żadne oferty
    handlowe. Nie przeszkodziło to Pani aby zacząć informować mnie o
    ubezpieczeniu medycznym, które wg niej nie jest ofertą handlową.
    Dowiedziałem się, że: "oferta handlowa jest wtedy, że ja chcę coś Panu
    wcisnąć i nie ma Pan wyboru" Mam to oczywiście nagrane.

  • 2. Data: 2012-10-09 20:10:45
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-09 18:39, news.home.net.pl pisze:
    > Witam
    > Przed chwilą miałem telefon z melonika z kilkoma "informacjami".

    Jeśli nie wyraziłeś zgody na wykorzystywanie Twoich danych do takich
    celów to możesz złożyć reklamację.