  • Data: 2018-02-12 18:28:58
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Ja po drugim dałem spokój.
    >
    > Cierpliwość -- to cnota.
    > [miłość cierpliwa jest...]

    Też tak sądzę, ale szkoda mi życia na idiotów. Gazownia emailem raz na
    dwa miesiące przesyła do mnie fakturę, a ja robię -polecenie przelewu z
    datą terminu. Nie jest to częste, wiec obleci.

    > Lub białkomat wyspowy/punktowy...

    Nie, no u mnie w mieście są co najmniej dwa ich normalne oddziały. Tylko
    zlecenia stałego tak nie zrobisz, bo musi to wysłać wierzyciel.

    > [co za problem? -- widocznie tamte inne zgody nie
    > są merytotyczne, czy jakoś tak... może motoryczne?...
    > czy motornicze, bądź inaczej henrykowe?...]

    Nie, tamte są jeszcze z BPH :-)

    > Owszem -- ale jedne (Alior chociażby) więcej
    > marnują czasu klientów a inne mniej... Jak
    > mędrcy powiadają -- czas to życie...

    Miałem rachunek w BPH od początku lat 90-tych (chyba 1994 roku).
    Obroniłem się przez PEKAO, ale przed ALIOR-em już nie było wyjścia.