eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Wyższa Kultura Analfabetyzmu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2018-02-09 18:21:36
    Temat: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sprawa dotyczy kredytówki mojej matki, ale zapewne dotyczy
    także innych kredytówek kulturalnych_inaczej bankierów.

    ==========================

    Najpierw snapy z OE i androidowej aplikacji:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/
    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/20180209.pn
    g
    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyzkulana/tm.png

    Łatwe w czytaniu -- nieprawdaż?!
    Od razu wiadomo, do kogo informacja jest adresowana!
    I o co w niej chodzi!!!

    ==========================

    Teraz czysta treść listu przysłanego m@ilem z Wyższej Kultury Analfabetyzmu:

    --------------------------

    Content-Type: text/plain;
    charset="UTF-8"
    Delivered-To: d...@g...com
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Received: by 10.28.109.29 with SMTP id i29csp535848wmc; Fri, 9 Feb 2018
    01:42:21 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.200.25.91 with SMTP id g27mr3455491qtk.193.1518169341780;
    Fri, 09 Feb 2018 01:42:21 -0800 (PST)
    ARC-Seal: i=2; a=rsa-sha256; t=1518169341; cv=pass; d=google.com;
    s=arc-20160816;
    b=nPzCNgl68VGUSg1RRAw6gf9fE40BuigBdOpESiCTLhxzc28XHU
    A58V9S7efUBQnhkd
    K3WgG1krVx7AqkXkm4VPE2jbOGNqDuWCTGwkYJxqmJSrxIyjvUZQ
    df9SVoRFVicNypmN
    mff1jg09/86+u+/ZKNl4I1pDQbg1Tp8WPKJFp1qn8krDQqoBe07V
    J+H5fOprEUds8aFy
    BwPuc7DKuta7zj/Tgbr95Wo3f0bwGcUinxitUAKlaMW9t/cckFPg
    1UiczwbY59AUZ4B8
    8c8e4UrNKe0LHxlaS+VPANgYyLH/y6+Dqj7noNDULnuiLDlrkhUb
    1vAis0ap+cQZpB3h 0TnA==
    ARC-Message-Signature: i=2; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=google.com;
    s=arc-20160816;
    h=message-id:content-transfer-encoding:subject:date:
    to:from:sender :mime-version:dkim-signature:arc-authentication-resu
    lts
    :arc-message-signature:delivered-to:arc-authenticati
    on-results; bh=tKLocZ93IUIB1tMmfDTaZmyMsoLcCyEGyOKxQhVokxU=;
    b=DLMFzSt+xhOZxx3MgknxqSheWJPsWh3Sb0jOewRKF40ee+89y5
    4QDhMzRJPMiPk4bh
    EqiFRKNkIGzqPvhbw6BsCxBw0pUlAQugL6STRNYmgZYu8aMKU4c3
    IyUTpW+Z2iX7JpP8
    P2Zz3KkB9MfdQUxt5JNQiCc0hHkooXyVY2H2oS78BDaLSyoA5UEl
    Yy2JXrVRLnnsLOs+
    xxM25+gKHUlyUqvgV14o6DSkCtGi7IYpE+pTRXaphMKvqWiefvdQ
    I9T2kXUyFU0J+CTC
    aGYMz537sa3dqt0rmSJXsJrUChW/EBPEBF7rCrJrOrobUHq4NVWV
    AVvJ+g8khztlwhFA u19g==
    ARC-Authentication-Results: i=2; mx.google.com; dkim=pass header.i=@alior.pl
    header.s=melonik header.b=eZQo1SJZ;
    arc=pass (i=1 spf=pass spfdomain=alior.pl dkim=pass dkdomain=alior.pl dmarc=pass
    fromdomain=alior.pl); spf=pass (google.com:
    domain of descryptus+caf_=deskryptus=g...@g...com designates 209.85.220.41 as
    permitted sender)
    smtp.mailfrom=descryptus+caf_=deskryptus=gmail.com@g
    mail.com; dmarc=pass (p=NONE sp=NONE dis=NONE) header.from=alior.pl
    Return-Path: <descryptus+caf_=deskryptus=gmail.com@gmail.com>
    Received: from mail-sor-f41.google.com (mail-sor-f41.google.com. [209.85.220.41])
    by mx.google.com with SMTPS id
    w12sor1586632qtw.89.2018.02.09.01.42.21 for <d...@g...com>
    (Google Transport Security); Fri, 09 Feb
    2018 01:42:21 -0800 (PST)
    Received-SPF: pass (google.com: domain of
    descryptus+caf_=deskryptus=g...@g...com designates 209.85.220.41 as permitted
    sender) client-ip=209.85.220.41;
    Authentication-Results: mx.google.com; dkim=pass header.i=@alior.pl
    header.s=melonik header.b=eZQo1SJZ; arc=pass (i=1
    spf=pass spfdomain=alior.pl dkim=pass dkdomain=alior.pl dmarc=pass
    fromdomain=alior.pl); spf=pass (google.com: domain of
    descryptus+caf_=deskryptus=g...@g...com designates 209.85.220.41 as permitted
    sender)
    smtp.mailfrom=descryptus+caf_=deskryptus=gmail.com@g
    mail.com; dmarc=pass (p=NONE sp=NONE dis=NONE) header.from=alior.pl
    X-Google-DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=1e100.net;
    s=20161025;
    h=x-gm-message-state:delivered-to:dkim-signature:mim
    e-version:sender
    :from:to:date:subject:content-transfer-encoding:mess
    age-id; bh=tKLocZ93IUIB1tMmfDTaZmyMsoLcCyEGyOKxQhVokxU=;
    b=FXAv9grDwgVki78LBErtgPWH7T2lx3lt1o2u7/FjDdF4gQEaGB
    vSL6WwMSYJ3/0qLW
    yYqNoqchMxonrFP3C1tbzNkZQvez9WdR9pkmD5o+dpuOzuunW6Ru
    VDv4Y31cZcDnD8kX
    HQ5GYsyTMvSBARnRrp8MXjk3fdldTHJPGy7VOgu5qUTlVG0X9oTh
    WPY/FTBhQMI0018X
    ycyxWOLw6jpjpszWP0AF/Cx1Mdu/Ri2mUKHR4CKy9ZwyYvjib5c3
    GUFWpCwouRrdloie
    NSbzZwMpw7FYZZwrnmK/yPnaOVnTiKg0F/U/HT7IgP3DRkSmv60j
    DP463L5ZOcfpjyB+ sulQ==
    X-Gm-Message-State: APf1xPBu+63OC7UxAtuD4pGYXKrbhQoiITdQZKct3Xu7SI2RXJvk
    2+zPvgHciZj68a3U2UvT9ukHJi3wPVfrJT27lE8p04vnWlcO3aGK
    Edw=
    X-Received: by 10.237.57.165 with SMTP id m34mr3428994qte.258.1518169341141;
    Fri, 09 Feb 2018 01:42:21 -0800 (PST)
    X-Forwarded-To: d...@g...com
    X-Forwarded-For: d...@g...com d...@g...com
    Delivered-To: d...@g...com
    Received: by 10.12.182.213 with SMTP id h21csp661473qve; Fri, 9 Feb 2018
    01:42:19 -0800 (PST)
    X-Google-Smtp-Source: AH8x224sK0ro2oHD+b9ivn+f+GCXFkDcp2I1F9MkFvkteuzO3p7H
    8yYd5EN1LojavNHfNNXJeyIi
    X-Received: by 10.25.42.68 with SMTP id f65mr1433507lfl.25.1518169339398; Fri,
    09 Feb 2018 01:42:19 -0800 (PST)
    ARC-Seal: i=1; a=rsa-sha256; t=1518169339; cv=none; d=google.com;
    s=arc-20160816;
    b=iUkxmBRCMaYmcCG073F5zC3kgyqoeQ9igMCain5F6PN3SqTCGt
    BTTeEyDKBmnNrKhi
    DKBK6EgE+X3Ka3Qexyt+sbVG9IVEWbWtI8NiY66VCaxfFpV8bfRk
    S6Y5Va4qcv+5ncT5
    tRtM3p3KXkqMJ16Wjv9oSsNFlRLTMfMqtmphak1zVcaw1TlAg4Tp
    VKnRtAbkp+OJwMwK
    5VeePw1oYloxnhfjy+Et0340xr1kvHy39eJgsEjiHtmeNTTpWcDg
    ust3Hk5XzjAd5g1/
    HFBYYKUxKItYxyh/m0LvOdp26P+hojfZCKycXMlpbpgv+r9ufEZF
    wWQrArArycujIXUV Az3g==
    ARC-Message-Signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=google.com;
    s=arc-20160816;
    h=message-id:content-transfer-encoding:subject:date:
    to:from:sender :mime-version:dkim-signature:arc-authentication-resu
    lts;
    bh=tKLocZ93IUIB1tMmfDTaZmyMsoLcCyEGyOKxQhVokxU=;
    b=UMrGGN8Bge9K2WHtJ1defNdVdZZ9Kj2nZIeZshdwT9LFrz/21c
    HkWXua/Xz1f8ZQko
    0kzXsqapT7Jzhu7z6jgRm8G1aJlY4BbcX7p1xU5OA6i91ZkgcCiO
    bP20waY4HrFvbjnG
    J5aoU7yT1PKWHJWCP6ZZgBnJ6WraBfqcap6r5MHSJqMtf1WofjRC
    Nzk4u/v4GhSqUq43
    hOzwGZe79YEQA4c75sNw3IWiwPizWapgjYpb+5ZlgwCekTpATLn3
    dGbccmaJqzNio4cI
    BFrcDd8ROIaTQE9yDbxcpqrtq1taY6EWUSCyZyVUisII4ZZoEAy1
    qfxQBozf1rSxyIbF nsTw==
    ARC-Authentication-Results: i=1; mx.google.com; dkim=pass header.i=@alior.pl
    header.s=melonik header.b=eZQo1SJZ;
    spf=pass (google.com: domain of w...@a...pl designates 195.182.52.70 as
    permitted sender) smtp.mailfrom=w...@a...pl;
    dmarc=pass (p=NONE sp=NONE dis=NONE) header.from=alior.pl
    Return-Path: <w...@a...pl>
    Received: from mx01.alior.pl (mx01.alior.pl. [195.182.52.70]) by mx.google.com
    with ESMTPS id
    k17si692702lfj.236.2018.02.09.01.42.18 for <d...@g...com>
    (version=TLS1 cipher=AES128-SHA bits=128/128);
    Fri, 09 Feb 2018 01:42:19 -0800 (PST)
    Received-SPF: pass (google.com: domain of w...@a...pl designates
    195.182.52.70 as permitted sender) client-ip=195.182.52.70;
    X-Mailer: Server ESMTP (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-5.02 (built Oct 12
    2007; 32bit)) ESMTP
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=alior.pl;
    s=melonik;t=1518169338;
    bh=tKLocZ93IUIB1tMmfDTaZmyMsoLcCyEGyOKxQhVokxU=;h=MI
    ME-Version:Sender:From:To:Date:Subject:Content-Type:
    Content-Transfer-Encoding:Message-Id;b=eZQo1SJZyYd+r
    ZrbBBUJ9w3RMQzpxPmr8POAbgZJL4WRlioUTVNz7OhVsnFYD6RBd
    n1N8F+L8NIZD33CafHyIwU/oVsdaZHP0swmRQpbWEdeGHXKiOSSy
    yloVf86883S6/A OlRxdXxRuyeUamBtjEREf9jh/riUEEYSr5Zf08Dg=
    X-Mailer: Server ESMTP (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-5.02 (built Oct 12
    2007; 32bit)) ESMTP
    Received: from SMWWEB201 (unknown [10.0.130.21]) by sbsmtaavz.sbs.alior.corp
    (Postfix) with ESMTP id 6BC5F18004E for
    <d...@g...com>; Fri, 9 Feb 2018 10:42:18 +0100 (CET)
    MIME-Version: 1.0
    Sender: <w...@a...pl>
    From: <w...@a...pl>
    To: <d...@g...com>
    Date: 9 Feb 2018 10:42:18 +0100
    Subject: Powiadomienie
    Message-ID: <2...@m...alior.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157

    <!DOCTYPE html>=0A<html>=0A<head><meta http-equiv=3D'Content-Type' =
    content=3D'text/html; charset=3Dutf-8'/></head>=0A<body>=0A<p>Alior =
    Bank S.A. uprzejmie informuje, =C5=BCe z powodu braku wp=C5=82aty lub =
    wp=C5=82aty w niewystarczaj=C4=85cej wysoko=C5=9Bci powsta=C5=82o =
    zad=C5=82u=C5=BCenie na rachunku karty kredytowej, kt=C3=B3re na =
    dzie=C5=84 2018-02-08 wynosi 8,00 PLN.</p><p>W przypadku jakichkolwiek =
    w=C4=85tpliwo=C5=9Bci lub uwag, wyja=C5=9Bnie=C5=84 udziel=C4=85 Pani =
    konsultanci Alior Banku pod numerem telefonu 12 370 70 04 w godzinach =
    od 8:00 do 21:00 od poniedzia=C5=82ku do =
    pi=C4=85tku.</p>=0A<p>Je=C5=BCeli p=C5=82atno=C5=9B=C4=87 zosta=C5=82a =
    uregulowana przed otrzymaniem niniejszej informacji prosimy o jej =
    zignorowanie.</p>=0A<p>Wiadomo=C5=9B=C4=87 zosta=C5=82a wygenerowana =
    automatycznie. Jej tre=C5=9B=C4=87 zawiera informacje przeznaczone =
    tylko dla adresata. Je=C5=BCeli nie jest Pani jej adresatem, =
    b=C4=85d=C5=BA otrzymano j=C4=85 przez pomy=C5=82k=C4=99, prosimy o =
    powiadomienie o tym nadawcy.</p>=0A<p>Z =
    powa=C5=BCaniem,</p>=0A<p>Zesp=C3=B3=C5=82 Windykacji Klienta =
    Indywidualnego</p>=0A</body></html>

    ==========================

    Czego chcą? 8 pln za kredytówkę, której nie
    można nijak wypowiedzieć od wielu miesięcy!

    W marmurze TMobile na Legionowej dziś usłyszałem,
    że usług bankowych JUŻ nie ma od stycznia.
    Wcześniej przez wiele miesięcy słyszałem, że
    JESZCZE nie ma...

    Czytać m@ila w marmurze -- nie chcieli!
    Nawet rzucić okiem nie chcieli!

    Przez telefon nie można wypowiedzieć karty, gdyż Analfabeci
    nie mają pewności co do tego, czy oby na pewno rozmawiają
    z osobą upoważnioną do wypowiedzenia... Podczas weryfikacji
    matka podaje poprawnie wszystkie dane, o jakie jest pytana:

    imię, nazwisko, pesel, m@il, nr telefonu (czasami mój,
    na który dziś kulturalni dzwonili, czasami swój, na
    który przysyłane są SMSy) adres itd...

    Dziś kulturalni dzwonili do MNIE -- na mój numer telefonu, ale
    SMS konieczny do logowania via WWW do owej Kultury przysyłają
    na nr telefonu MATKI -- czyli mają numer poprawny!


    Próba oddzwonienia na telefon z którego dzwonili (48 717477521)
    dała złe rezultaty -- Kultura nie wie, czy oby na pewno rozmawia
    z odpowiednią osobą, dodając przy tym, że 8 pln trzeba spłacić!

    Pod nr 12 370 70 00 Kultura twierdzi, że na pewno matka nie ma u niej kredytówki!
    Pod nr 12 370 70 04 Kultura twierdzi, że jest tylko windykatorem!

    -=-

    Wyższa Kultura Analfabetyzmu czy Debilizmu pracuje w tym banku?
    Jak skutecznie wypowiedzieć wyższej Kulturze kredytówkę?
    Jak narobić koło pióra tej Kulturze, by pożałowała swojego łajdactwa?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......



  • 2. Data: 2018-02-10 10:23:30
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 09.02.2018 o 18:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wyższa Kultura Analfabetyzmu czy Debilizmu pracuje w tym banku?
    > Jak skutecznie wypowiedzieć wyższej Kulturze kredytówkę?
    > Jak narobić koło pióra tej Kulturze, by pożałowała swojego łajdactwa?
    >

    Najlepiej wysłać po prostu pocztą wypowiedzenie umowy z potwierdzeniem
    odbioru. Jak to nie poskutkuje to zgłosić do KNF ewentualnie można.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 3. Data: 2018-02-10 16:40:12
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Z góry zapytam:

    - Na jaki adres?


    "xbartx" p5mdmi$j54$...@n...news.atman.pl

    >> Wyższa Kultura Analfabetyzmu czy Debilizmu pracuje w tym banku?
    >> Jak skutecznie wypowiedzieć wyższej Kulturze kredytówkę?
    >> Jak narobić koło pióra tej Kulturze, by pożałowała swojego łajdactwa?

    > Najlepiej wysłać po prostu pocztą

    Elektroniczną czy tradycyjną? -- przykładowo na Berdyczów?
    Jeśli Pocztą z trąbką -- na jaki adres?

    > wypowiedzenie umowy z potwierdzeniem odbioru.

    To i oczywiste, i absurdalne zarazem -- bo:

    - Poczta z trąbką potwierdzi przyjęcie
    przesyłki, której treści nie pozna
    (mogę wysłać pustą kopertę)

    - brak potwierzenia nadania/wysłania jest
    równoznaczny z brakiem nadania/wysłania.

    [znów odwrotnie, jak ze snapami?]


    > Jak to nie poskutkuje to zgłosić do KNF ewentualnie można.

    Można -- ale co takie zgłoszenie da? Zanim Alior (czy inna wyższość)
    przyxupi, zasięgnie języka w KNF w kwestii przyxupiania tak, by uprzedzić
    atak Szanownego Klienta stosownym [od stosu?] posunięciem prewencyjnym.


    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Wrzuciłem wrotkę/stopkę/siga w tryby googlaste -- i co mam?!
    Wiadomo co... Rozmawiam z wróżką...

    Wróżko, wróżko, powiedz przecie:

    - ładnie to tak skrywać się pod maskownicą?

    - na jaki adres wysłać, by skutecznie wypowiedzieć?

    - treść m@ila (przeze mnie prezentowanego i w surowości,
    i snapami) mogłaby zawierać mniej kontrolek HMLu
    a więcej treści -- choćby nazwisko adresata...

    - źle świadczy o windykatorze dzwonienie do mnie
    w sprawie (rzekomej czy rzeczywistej) zaległości
    powstałej na kredytówce mojej matki (chyba mogę
    postawić snapy ukazujące u mnie przychodzące
    połączenie i u matki przywędrowujący SMS oraz
    treść krótkiej rozmowy w formacie audio)

    Z - proszę czekać na po{urwanie}
    A - dzień dobry
    E - dzień dobry
    A - Agnieszka Wo{niezrozumiałe} czy z panią
    Danutą Ciszewską mogę rozmawiać?
    E - nie pod tym numerem
    A - bardzo przepraszam, najmocniej, do widzenia
    E - do widzenia
    C - {dłuugo nic}

    Wystąpili:

    Z -- męski głos zapowiadający
    A -- Agnieszka, której nazwiska nie poznałem
    E -- Eneuel
    C -- długo oczekiwana i trudna do przewartościowania cisza. :)

    Nr telefonu nadającej: +48 717 477 521 znany w necie jako windykacja AliorB. :)

    https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/7174775
    21

    Akurat ośmiorniczka [wiem, wiem, ośmiorniczka to coś innego,
    smacznego i kryzysogennego, bo sowiego i taśmowego] aplikacji
    tego czegoś u mnie waruje stale, więc wiem z góry [zamiast
    z dołu czy z jamy?] kto do mnie dzwoni. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

    Postscriptum: Z dołu ;) też zapytam -- 'na jaki adres wysłać wypowiedzenie?'.
    W spadku otrzymałem drukarkę, więc mogę drukować we własnym
    zakresie. Nadto kupiłem też nowe UWF, którego jeszcze nie uruchomiłem...
    Ale choć mogę tanio zasypać Aliora masą treści (jako że domowe drukowanie
    nie jest zbyt kosztowne) nie zamierzam mścić się -- zamierzam wysłać jedną
    kartkę z krótką treścią. W zamian oczekuję skutecznego wypowiedzenia.



    I raz jeszcze:

    - Na jaki adres wysłać wypowiedzenie?


  • 4. Data: 2018-02-11 11:47:06
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-02-18 o 16:40, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Z góry zapytam:
    > - Na jaki adres?

    Jakiegokolwiek Oddziału, albo rejestrowy z KRS, albo wpisać numer
    rachunkowy w wyszukiwarkę NBP i tam ustalić prowadzący rachunek odział.
    Tylko problemem będzie wzór podpisu. Mnie do dziś się w Aliorze nie
    udało ustawić stałego zlecenia za gaz, bowiem żaden podpis nie jest
    podobny do mojego podpisu. Nie da się tego w Banku zlecić- bo musi to
    wysłać "gazownia". No i nadal ręcznie płacę faktury.


  • 5. Data: 2018-02-11 18:05:06
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-02-18 o 17:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >> Tylko problemem będzie wzór podpisu.
    > Poszukam umowy papierowej.

    Nie o to chodzi. Składała wzór podpisu.
    >
    >> Mnie do dziś się w Aliorze nie
    >> udało ustawić stałego zlecenia
    >> za gaz, bowiem żaden podpis nie jest
    >> podobny do mojego podpisu.
    >
    > Kiedyś mBank stawał dęba -- w trzecim podejściu udało się...

    Ja po drugim dałem spokój. Uważam, ze w zupełności wystarczyłoby
    umożliwienie weryfikacji tego przez ich portal. Skoro pozostałe zgody
    widzę i mogę usunąć, to co za problem zrobić tą drogą aprobatę?

    > GetIn nie produkuje problemów...
    > Nest, Alior itp. lubią problemy...

    Każdy bank ma swoje zalety i wady.


  • 6. Data: 2018-02-11 18:51:51
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Robert Tomasik" 5a8077c6$0$555$6...@n...neostrada.pl

    >>> Tylko problemem będzie wzór podpisu.
    >> Poszukam umowy papierowej.

    > Nie o to chodzi. Składała wzór podpisu.

    IMO wzór odpowiada podpisowi złożonemu na umowie.
    Są zasadniczo ;) cztery warianty:

    - podpis skrócony
    - nazwisko
    - imię nazwisko
    - nazwisko imię

    Do mBanku poszły naraz różne podpisy złożone na 6 różnych
    upoważnieniach -- dotyczących 6 (eKonto, firmowe i 4 oszczędne)
    różnych rachunków. Wstrzeliliśmy się już w 2 podejściu... ;)
    3 -- dopełniło... Tak jakoś wyglądały kolejne podejścia:

    0 -- 0 trafień
    (dopiero wtedy zauważyłem problem)
    1 -- kilka trafień
    (trudno zgadnąć, które...)
    2 -- kolejne trafienia
    (stosowny algorytm wykrył,
    które podpisy są dobre)
    3 -- sukces!!!!

    Co mBank z tego ma? -- wierność klienta...
    (który 6 razy pomyśli, zanim wypowie umowę)


    > Ja po drugim dałem spokój.

    Cierpliwość -- to cnota.
    [miłość cierpliwa jest...]

    > Uważam, ze w zupełności wystarczyłoby
    > umożliwienie weryfikacji tego przez ich portal.

    Lub białkomat wyspowy/punktowy...

    > Skoro pozostałe zgody widzę i mogę usunąć,
    > to co za problem zrobić tą drogą aprobatę?

    [co za problem? -- widocznie tamte inne zgody nie
    są merytotyczne, czy jakoś tak... może motoryczne?...
    czy motornicze, bądź inaczej henrykowe?...]

    >> GetIn nie produkuje problemów...
    >> Nest, Alior itp. lubią problemy...

    > Każdy bank ma swoje zalety i wady.

    Owszem -- ale jedne (Alior chociażby) więcej
    marnują czasu klientów a inne mniej... Jak
    mędrcy powiadają -- czas to życie...

    -=-

    Najpierw chyba były płatne podpisy, następnie minione
    przychody, obecnie osiągnęliśmy stosowny ePuap...

    Idę do roboty -- w ubroku słałem kilka JPK, w tym
    roku też już słałem, ale mimo tego słania czuję
    podniecenie dziewicy tracącej kolejny :) raz to
    i owo przy kolejnych JPK... Wszystko we mnie rwie
    się do przodu... Jak u zgłodniałego kota -- na widok
    bezbronnego kanarka...

    Sprawdzę numery WSZYSTKICH faktur -- choć wiem o tym,
    że te numery są nieistotne...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................


  • 7. Data: 2018-02-12 04:13:50
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "xbartx" p5mdmi$j54$...@n...news.atman.pl

    >> Wyższa Kultura Analfabetyzmu czy Debilizmu pracuje w tym banku?
    >> Jak skutecznie wypowiedzieć wyższej Kulturze kredytówkę?
    >> Jak narobić koło pióra tej Kulturze, by pożałowała swojego łajdactwa?

    > Najlepiej wysłać po prostu pocztą wypowiedzenie umowy z potwierdzeniem


    Już mam 16 pln.


    16,00

    Prosimy o spłate na rachunek 40 2490 1044 0000 5150 0001 6547

    2018.02.10 -8,00

    Naliczenie prowizji na karcie
    Opłata za korzystanie z karty




    http://jakitobank.pl/konto/PL44249010440000420200282
    898



    Numer rachunku:44 2490 1044 0000 4202 0028 2898
    Kraj Banku:PL
    Numer Banku:24901044
    Numer Konta w banku:0000420200282898
    Nazwa Banku:ALIOR T-Mobile UsĹ,ugi Bankowe
    Adres Banku:Al.Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
    Pośrednik Elixir:24900005 - ALIOR Centrala
    Euro-Elixir:Elixir poĹ>redni Aktywny
    Pośrednik Euro-Elixir:24900005 - ALIOR Centrala
    ID konta:7122438



    Przypomnę -- Alior twierdzi, że matka moja nie ma w Aliorze kart.
    (i dodaje, że jednak trzeba kartę spłacić)
    Karta była zakładana latem 2016 roku w ramach poleceń, za które
    bank (czymkolwiek on jest -- TM czy Aliorem) dawał chyba 400 pln.

    Wcześniej ów pseudobank oskubał mnie za spóźnioną spłatę.
    (problem był związany z sześcioma królami)

    -=-

    Zaiste -- Wyższa Kultura Bankowości!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................


  • 8. Data: 2018-02-12 04:41:08
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Robert Tomasik" 5a801f2c$0$674$6...@n...neostrada.pl

    >> - Na jaki adres?

    > Jakiegokolwiek Oddziału, albo rejestrowy z KRS,

    Sami o sobie piszą (z jakiegoś powodu gubię ogonki diakrytyków
    a nie mam ochoty na dochodzenie w sprawie przyczyny) w wyciągu:

    Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe dostepna jest przez cała
    dobe pod numerami: 19 506 z Polski (koszt połaczenia lokalnego)
    i telefonów komórkowych (koszt połaczenia według stawek operatora),
    +48 12 19 506 z zagranicy (koszt połaczenia według stawek operatora).

    T-Mobile Usługi Bankowe jest czescia Alior Bank S.A ul. Łopuszanska 38D,
    02-232 Warszawa; Sad Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII
    Wydział Gospodarczy KRS: 0000305178, REGON: 141387142,
    NIP: 1070010731; kapitał zakładowy: 1 292 636 240 PLN (opłacony w całosci).

    Zatem mogę pisać na Łopuszańską?

    -=-

    - Kiedyś dałem się namówić na komórkę w Erze, która przepotwarzyła się w TM.
    Było to BARDZO ZŁE rozwiązanie, po którym zabrałem numery rodziców z TM...

    - TM orżnął mnie jeszcze na jakiegoś pripejda gratisowego...

    - Kurier z TM umawiał się ze mną wielokrotnie na dostarczenie
    SIMki z netem -- lecz nie przyjeżdżał w umówionym czasie...
    (w Orange dostałem wtedy więcej netu za free)

    - Podjąłem (matka podejmowała ze mną) wiele (kilkanaście) nieudanych
    prób wypowiedzenia umowy -- i w salonie, i via phone, i via WWW...

    - do Asusa Maxa dodano mi SIMkę z TM, z której dziennie znikały
    dwuzłotówki...

    - Zawieranie tej umowy także było kłopotliwe...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................


  • 9. Data: 2018-02-12 18:28:58
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-02-18 o 18:51, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >> Ja po drugim dałem spokój.
    >
    > Cierpliwość -- to cnota.
    > [miłość cierpliwa jest...]

    Też tak sądzę, ale szkoda mi życia na idiotów. Gazownia emailem raz na
    dwa miesiące przesyła do mnie fakturę, a ja robię -polecenie przelewu z
    datą terminu. Nie jest to częste, wiec obleci.
    >
    >> Uważam, ze w zupełności wystarczyłoby
    >> umożliwienie weryfikacji tego przez ich portal.
    >
    > Lub białkomat wyspowy/punktowy...

    Nie, no u mnie w mieście są co najmniej dwa ich normalne oddziały. Tylko
    zlecenia stałego tak nie zrobisz, bo musi to wysłać wierzyciel.
    >
    >> Skoro pozostałe zgody widzę i mogę usunąć,
    >> to co za problem zrobić tą drogą aprobatę?
    >
    > [co za problem? -- widocznie tamte inne zgody nie
    > są merytotyczne, czy jakoś tak... może motoryczne?...
    > czy motornicze, bądź inaczej henrykowe?...]

    Nie, tamte są jeszcze z BPH :-)

    >> Każdy bank ma swoje zalety i wady.
    >
    > Owszem -- ale jedne (Alior chociażby) więcej
    > marnują czasu klientów a inne mniej... Jak
    > mędrcy powiadają -- czas to życie...

    Miałem rachunek w BPH od początku lat 90-tych (chyba 1994 roku).
    Obroniłem się przez PEKAO, ale przed ALIOR-em już nie było wyjścia.


  • 10. Data: 2018-02-13 03:31:11
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Robert Tomasik" 5a81cedf$0$583$6...@n...neostrada.pl

    >> Lub białkomat wyspowy/punktowy...

    > Nie, no u mnie w mieście są co najmniej dwa ich normalne oddziały. Tylko
    > zlecenia stałego tak nie zrobisz, bo musi to wysłać wierzyciel.

    Miałem już na uwadze moją sytuację -- mBank (wówczas tylko punktowy
    lub wyspowy; później mBank przejął marmury MultiB, ale w Białymstoku
    chyba tych marmurów pozbył się -- zostały punkty i wyspy) i upoważnienia.

    - Gdzie pracujesz?
    - Na wyspie.
    - W Anglii?
    - Nie, w Auchan. ;)

    BRE kiedyś prezentował się okazale, dostojnie!...


    Z mBankiem były fajne rozmowy -- można było zadać identyczne
    pytanie kilku pracownikom mBanku, by otrzymać kilka zupełnie
    różnych (sprzecznych ze sobą, ale chyba prawdziwych ;) mimo
    tych sprzeczności) odpowiedzi...

    Mniej fajne było (może jest nadal) dybanie mBanku na pięciozłotówki -- pięć
    pln można było stracić zupełnie nieoczekiwanie wbrew rozsądkowi... Przykładowo
    prośba o wyciąg skutkowała wysyłką papieru :) kosztującego (oczywiście?) 5 pln...
    Pamiętam masę pułapek, wpadnięcie w które punktowano ;) piątakiem...


    Nawet przelew wewnętrzny z firmowego jest (lub był)
    płatny, choć akurat nie aż tak wysoko wyceniony...

    - mTransfer z firmowego masz umożliwiony bezpłatnie;
    chcesz umożliwić mTransfer z eKonta?
    - chcę
    - 5 pln...

    (nie za wysłanie szmalu, lecz za umożliwienie słania...)

    Chyba z firmowego mTransfer był za free, i chyba z kredytówki -- też...
    (ludzie wylewali do dna na oszczędne -- chyba za free)
    Kolejny/niepierwszy w miesiącu przelew z oszczędnego? -- bez ostrzeżenia 5 pln...

    Ale że do US i ZUS można było lać za free -- warto było trzymać konta w mBanku...
    Teraz interfejs jest bajecznie ;) urozmaicony, co skutecznie zniechęca...

    > Miałem rachunek w BPH od początku lat 90-tych (chyba 1994 roku).
    > Obroniłem się przez PEKAO, ale przed ALIOR-em już nie było wyjścia.

    Czy Alior przejął bank merytoryczny? W Meritum też miewałem
    (lub matka miała) dziwne problemy. Najfajniejsza była reakcja
    bankierki na ustną dyspozycję (złożoną w marmurze Meritum)
    zamknięcia rachunku:

    - może pani zamknąć osobiście via WWW ;)

    Umoczyłem tam kilka dych za firmowe... (chyba ~4 dychy)

    -=-

    Chyba matka dogadała się z Kulturą. Mam napisać Wypowiedzenie
    (bez zachowania okresu wypowiedzenia i ze zrzeknięciem się
    nadpłaty) i wysłać na ul. Postępu 18 B do Warszawy...

    Na wielokrotnie ponawiane pytanie o potrzebę zawarcia w/na tym
    Wypowiedzeniu danych matki typu: pesel, nr tel. czy m@il -- padała
    uporczywie powtarzana odpowiedź o potrzebie wypowiedzenia umowy
    ramowej i podaniu nr rachunku...


    Rozumiem, że mogę (matka może) zrzec się nadpłaty -- dowolnej, ;)
    zatem i niższej od zera... Do nich nie dociera to, że naliczają
    opłaty za ,,korzystanie'' z nie używanej od kilkunastu miesięcy
    karty kredytowej, przez co tam (na rachunku zamykanej karty)
    nie ma żadnych nadpłat, lecz rośnie niedozwolony debet...


    W SyneCku matka ma chyba: kredytówkę, ROR i oszczędne...
    Łącznie z SyneCka mam około 1500 pln przychodu ;)
    i kilka dych kosztów... Jedynie 1500 pln, bo inni
    nacinali SyneCka miesięcznie na ~tyle -- i grozili sądami...

    Kiedyś z SyneCka można było lać expresowo czy natychmiastowo
    za free i wpłacać plastykiem, co było użyteczne... Później
    szybkie lanie chyba zdrożało a wpłacać za free można było
    do 3 razy miesięcznie... Z czasem podrożały także debetówki...

    Użyteczność SyneCka spadała sukcesywnie -- aż spadła poniżej zera. ;)
    Historia operacyjna jest (była, gdy jeszcze interesowałem się tym
    q-bankiem) nieczytelna, obsługa fatalna, koszty obsługi wysokie,
    zwyczaje dziwne...

    -=-

    Liczba banków w Polsce spada...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

strony : [ 1 ] . 2



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.