  • Data: 2018-02-24 02:36:06
    Temat: Re: Wyższa Kultura Analfabetyzmu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p67a2s$5tg$...@n...news.atman.pl

    > Zzy... Ostatniej chwili:

    > - W10 zapgrejdował się tak, że:
    > - toczpad zaniknął pod W10
    > (musiałem na chwilę podczepić mysz
    > zewnętrzną, aby dojść do porozumienia)
    > - mysz pod WXP na VBoxie pod tymże W10
    > straciła to i owo ze swej użyteczności

    Mysz też zwierzę? ;)

    > - chrześcijaństwo przeżywa kryzys moralny:
    > - chrześcijanie stanowią mniej niż połowę Brytyjczyków
    > - w Rosji pies zastrzelił myśliwego z broni palnej
    > - helikopter został strącony przez łosia
    > - polska krowa uciekła z transportu do rzeźni
    > (raz piszą o krowie, której chce się Ż, innym
    > razem o nurkującej pod wodą krowie łamiącej
    > kości ludziom -- być może uciekinierek jest więcej)
    > - francuskie kościoły zarastają trawą,
    > której nawet krowy nie chcą jeść...

    Zapomniałem o niedźwiedzicy (z Bieszczad) rozumiejącej polską
    mowę -- nie tylko w wigilię...
    [inna Wielka Niedźwiedzica wskazuje drogę chińskim telefonom]

    > Biorąc pod uwagę powyższe fakty, pytam, czy nadchodzi jakiś kres
    > cywilizacyjny?... ;) I jakie będą losy W10 po reinkarnacji?... ;)

    Najpierw będzie zakaz używania ropy naftowej -- do powstania której
    potrzeba ;) śmierci zwierząt, następnie będzie zakaz używania węgla?... ;)

    -=-

    Jestem zwolennikiem samochodów:

    - elektrycznych
    - napędzanych za pomocą 4 kół
    - silnikami umieszczonymi w tychże 4 kołach
    - obok akumulatorów
    - i urządzeń typu ABS/ASR/ESP/itd...
    - sterowanych automagami (bezzałogowcami)
    - tanich jak nigdy wcześniej/dotąd
    - tak pod względem eksploatacji
    - jak i zakupu

    Dobrze by było, gdybym po prostu wpisał w telefon czy laptop
    to, czego potrzebuję, a samochód (czymkolwiek by był) ustalił:

    - gdzie i kiedy kupić (najtaniej i najkorzystniej)
    - jaką trasę wybrać jako optymalną
    (zatory, czas, koszt jazdy w plnach...)

    i pojechałby ze mną lub beze mnie po takie zakupy...

    A gdybym chciał pojechać -- o wyznaczonej porze wyjechałby
    z garażu nagrzany zimą lub schłodzony latem, po czym by mnie
    zawiózł tam, gdzie bym zlecił...

    Autonomiczne samochody raczej ;) nie muszą być ubezpieczone
    u ubezpieczycieli (producenci mogą ubezpieczać -- wypadki
    raczej ;) będą sporadyczne) i nie muszą być wielkie... ;)
    (bo zwykle dlatego samochód jest duży, że musi chronić
    ludzi przed skutkami wypadków)

    Stawiam na samochód marki ;) Google. :)

    Co do StarMana EMuska -- IMO zachwyci mnie dopiero rakietowy ;)
    silnik plujący temperaturą kilkuset (~500) Kelwinów...
    Wielometrowe warkocze ziejące ogniem są... Jakby nie z naszej
    epoki... Tyle żyjątek musiało umrzeć, ;) aby powstała ropa naftowa...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,