  • Data: 2018-05-18 09:00:56
    Temat: Re: Wyższa Kultura...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 May 2018 01:14:13 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > Zleciłem przeniesienie konta z T-Mobile do
    > CA -- niestety Alior nie chce oddać konta...

    A uzasadnia jakos ?

    Nie rozumiem tego "przenoszenia konta" - debet jakis macie, ze trzeba
    "przenosic" ? Zaklada sie w jednym, przelewa pieniadze, likwiduje w
    drugim i przeniesione.

    Poczekaj do 25 maja - wejdzie RODO, i bank ma obowiazek przeniesc
    twoje dane osobowe ... pewnie bedzie mial z tym problem, ale tym razem
    pod grozba kary :-)

    P.S. Jak dlugo bank musi trzymac dane o kontach po zakonczeniu umowy ?
    Bo osoba moze żądać skasowania swoich danych osobowych, a potem ...
    jako nowy klient do promocji :-)

    J.