  • 1. Data: 2010-03-03 21:49:13
    Temat: Wyrok dla PKO BP. Tak trzymać.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Najbardziej rozśmieszyła mnie wypowiedź rzecznika. "Opisany przypadek jest w
    naszym banku jednostkowy"
    http://www.rp.pl/artykul/442007_Wpis_do_rejestru_nie
    _moze_krzywdzic_klienta.html

  • 2. Data: 2010-03-03 22:00:32
    Temat: Re: Wyrok dla PKO BP. Tak trzymać.
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > Najbardziej rozśmieszyła mnie wypowiedź rzecznika. "Opisany przypadek jest
    > w naszym banku jednostkowy"
    > http://www.rp.pl/artykul/442007_Wpis_do_rejestru_nie
    _moze_krzywdzic_klienta.html

    brawo !
    george

  • 3. Data: 2010-03-03 22:03:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup

    > http://www.rp.pl/artykul/442007_Wpis_do_rejestru_nie
    _moze_krzywdzic_klienta.html

    "PKO BP w Warszawie ma więc zapłacić mu 5 tys. zł zadośćuczynienia za
    naruszenie dóbr osobistych i 5 tys. zł odszkodowania za utratę zadatku i
    zamieść na miesiąc na głównej stronie internetowej banku w dziale
    aktualności odpowiednie przeprosiny. "

    Brawo dla sądu. Zadośćuczynienie bardzo niskie ale wreszcie będę miał powód
    aby odwiedzić stronę główną PKO BP. :)

  • 4. Data: 2010-03-03 22:46:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wiatrak pisze:
    > Najbardziej rozśmieszyła mnie wypowiedź rzecznika. "Opisany przypadek jest w
    > naszym banku jednostkowy"
    > http://www.rp.pl/artykul/442007_Wpis_do_rejestru_nie
    _moze_krzywdzic_klienta.html

    A mnie śmieszy

    "Bank nie uznał roszczeń.
    - Tu można mówić jedynie o przedwczesnym wpisaniu do rejestru - mówiła
    na rozprawie pełnomocnik banku Grażyna Świrgoń. "

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-04 13:47:44
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    wiatrak pisze:
> [...]
    _moze_krzywdzic_klienta.html

    "...i zamieść na miesiąc na głównej stronie internetowej banku w dziale

    Jak "zamieść" to rozumiem że to kara porządkowa? ;)

  • 6. Data: 2010-03-04 15:40:30
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Najbardziej rozśmieszyła mnie wypowiedź rzecznika. "Opisany przypadek jest
> [...]

    Wlazłem na strone i nie ma przeprosin...
    poobserwuję pare dni.. zapamiętam przynajmniej sobie logo gdzie nie brać
    kredytów ;)

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-03-19 21:06:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 4 Mar 2010 16:40:30 +0100, Irokez wrote:

    > Wlazłem na strone i nie ma przeprosin...

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=aktualo/akt_id=8692
    /source=aktualo/section=ogol

    PKO Bank Polski przeprasza

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie
    przeprasza Pana Krzysztofa Płechę za naruszenie jego dóbr osobistych przez
    niesłuszne dokonanie zgłoszenia danych Pana Krzysztofa Płechy do Centralnej
    Bazy Danych - Bankowy Rejestr.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2010-03-20 07:58:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

> [...]
    > niesłuszne dokonanie zgłoszenia danych Pana Krzysztofa Płechy do Centralnej

    Ciekawe - na stronie głównej są aktualności z 3 marca, 5 marca i 15
    marca, ale żeby zobaczyć najświeższą aktualność z 16 marca (przeprosiny)
    trzeba już kliknąć we "wszystkie aktualności". Na moje oko przeprosiny
    też powinny pojawić się na stronie głównej.

    --
    Liwiusz