  • 1. Data: 2010-07-22 19:13:54
    Temat: Wypukła kredytówka bez chipa
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    Witam

    Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba
    iść dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.

    Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

    pozdr

  • 2. Data: 2010-07-22 19:23:32
    Temat: Re: Wypukła kredytówka bez chipa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Forr" <f...@i...pomin.pl> napisał w wiadomości grup

    > Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba iść
    > dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.
    >
    > Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

    BPH w tym miesiącu wznowiło mi karty bez mikroprocesora z ważnością do 2012
    roku. Dziwne. Jednak są to karty starego BPH, nie wiem czy te nowe z GE
    występują w wersji bez procesora. No i Polbank jest. I chyba także
    Getin/Noble.

  • 3. Data: 2010-07-22 19:29:31
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-07-22 21:23, MarekZ pisze:
> [...]
    > 2012 roku. Dziwne. Jednak są to karty starego BPH, nie wiem czy te nowe
    > z GE występują w wersji bez procesora. No i Polbank jest. I chyba także

    KIS jest bez chipa. Ale zdobycie tej karty może trwać dłuuugo. Tak
    przynajmniej jest w moim przypadku - od 4 miesięcy mam piękną nieaktywną
    kartę bez chipa :).

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2010-07-22 19:37:42
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba iść
    > dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.
    >
    > Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

    Amex w Millenium.

  • 5. Data: 2010-07-23 11:30:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:
    > Użytkownik "Forr" <f...@i...pomin.pl> napisał w wiadomości

    > Amex w Millenium.

    Ale podzbiór punktów honorujących Ameksy jest trochę mały i wciąż
    maleje...

    witrak()

  • 6. Data: 2010-07-23 11:59:47
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Ale podzbiór punktów honorujących Ameksy jest trochę mały i wciąż
    > maleje...

    Dawno sie nie spotkalem z nieuznaniem a place gdzie popadnie.

  • 7. Data: 2010-07-23 12:04:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > Dawno sie nie spotkalem z nieuznaniem a place gdzie popadnie.

    Szczęściarz... Ale istotnie, większość jubilerów, cztero- i
    pięciogwiazdkowych hoteli, kasyn - przyjmuje.
    Małe sklepy rzadziej, bo są bardzo wysokie prowizje...

    witrak()

  • 8. Data: 2010-07-23 15:24:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-07-22 21:29, Paweł Hadam pisze:
    > KIS jest bez chipa.

    Ale ZTCP autoryzowany PINem. Czyli pasek + PIN = syf największy.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2010-07-25 10:02:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Forr <f...@i...pomin.pl> dared to write:
    > Witam
    >
    > Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba
    > iść dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.
    >
    > Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

    W marcu tego roku jeszcze Rajfi.

    k.

  • 10. Data: 2010-07-25 11:57:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 15:02:30 +0500, kashmiri napisał(a):

    > W marcu tego roku jeszcze Rajfi.

    Ale jest lipiec :) Rajfi wymienia karty na chipówki.

    AK