  • 1. Data: 2002-01-28 13:05:25
    Temat: Wyplata z unibet.com
    Od: "Mike" <m...@n...pl>

    Witam szanownych grupowiczow!

    Ostatnio zarejestrowalem sie na www.unibet.com i zaczalem grac. Jako ze
    szczescie dopisywalo to na swoim koncie ma okolo 40 funtow brytyjskich. I
    teraz mam pytanie jak wyplacic te pieniadze. Wiem ze mozna przelewem do
    banku, ale czy bez problemow dojda do mbanku lub do Lukasa, czy trzeba miec
    jakies konto walutowe?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-29 12:00:32
    Temat: Re: Wyplata z unibet.com
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > teraz mam pytanie jak wyplacic te pieniadze. Wiem ze mozna przelewem do
    > banku, ale czy bez problemow dojda do mbanku lub do Lukasa, czy trzeba

    Mozesz miec normalnie konto zlotowkowe, tylko przy wypelnianiu
    tego formularza wyplaty w Unibecie musisz podac nr. SWIFT
    (ostatnia bodajze rubryka).
    Ja robilem wyplaty i przychodza pieniadze bez problemu.
    Ewentualne koszty jakie mozesz ponies to za przewalutowywanie
    pieniedzy, np w Inteligo jest to 10 zl, o dziwo PEAKO nie bierze
    ani zlotowki za ta operacje.

    Stiwi

  • 3. Data: 2002-01-29 12:13:00
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >Ewentualne koszty jakie mozesz ponies to za przewalutowywanie
    >pieniedzy, np w Inteligo jest to 10 zl, o dziwo PEAKO nie bierze

    Z licznych postów na grupie wynikało dotychczas, że przelewy
    SWIFTem są bardzo drogie, a dla takich małych kwot wręcz nieopłacalne.
    Czy mógłbyś podać jakieś bliższe dane dotyczące tak taniego przelewu
    (np. z jakiego banku wyszedł)?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-01-29 12:26:21
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > SWIFTem są bardzo drogie, a dla takich małych kwot wręcz nieopłacalne.
    > Czy mógłbyś podać jakieś bliższe dane dotyczące tak taniego przelewu

    Z jakiego banku wyszedl to nie wiem, wiem natomiast ze Unibet
    ma konto w Kredyt Banku.

    Jesli chodzi o SWIFT twierdzisz, ze to jest nieoplacalne - nie wiem
    nie znam sie zbytnio na tym, w kazdym razie Unibet ponosi
    w tym przypadku wszelkie koszty transferu, Ty dostajesz cala
    kwote, placisz jedynie za przewalutowywanie, no chyba ze Twoj
    bank nie pobieraj za to prowizji.
    A jak to sie im juz oplaca, tego nie wiem.

    Stiwi

  • 5. Data: 2002-01-29 12:38:50
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >kwote, placisz jedynie za przewalutowywanie, no chyba ze Twoj
    >bank nie pobieraj za to prowizji.
    >A jak to sie im juz oplaca, tego nie wiem.

    Dzięki za info.
    SWIFT to dla mnie też dość tajemnicza sprawa.
    Wygląda na to, że Unibet mając konto w Kredyt Banku chytrze wypłaca
    pieniądze przelewami lokalnymi unikając wysokich kosztów transferów
    międzynarodowych.

  • 6. Data: 2002-01-29 12:46:34
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > Wygląda na to, że Unibet mając konto w Kredyt Banku chytrze wypłaca
    > pieniądze przelewami lokalnymi unikając wysokich kosztów transferów

    Jest co calkiem mozliwe, tak samo czyni Expekt.
    Natomiast u innych bukmacherow nie posiadajacych
    kont w Polsce, pobierana jest prowizja za przelew
    zagraniczny np. w Gamebookers wynosi ona 5 Euro.

    Stiwi

  • 7. Data: 2002-01-29 13:30:53
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    (..)
    >Natomiast u innych bukmacherow nie posiadajacych
    >kont w Polsce, pobierana jest prowizja za przelew
    >zagraniczny np. w Gamebookers wynosi ona 5 Euro.
    >
    >Stiwi

    5 Euro to i tak dosyć przyzwoicie.
    Kiedyś gdzieś czytałem, że w niektórych przypadkach prowizje
    za międzynarodowe transfery potrafią wynieść nawet i 30% (dla niewielkich
    kwot oczywiście).

  • 8. Data: 2002-01-29 23:44:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> writes:

    > Ewentualne koszty jakie mozesz ponies to za przewalutowywanie
    > pieniedzy, np w Inteligo jest to 10 zl, o dziwo PEAKO nie bierze
    > ani zlotowki za ta operacje.

    Nie widze w tym nic dziwnego. Jak "przewalutowujesz" w kantorze to
    tez placisz dodatkowo?

    Przy kredytach to jest inna bajka, ale tam nie operujesz prawdziwymi
    pieniedzmi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-01-29 23:45:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "ppinq" <p...@h...pl> writes:

    > 5 Euro to i tak dosyć przyzwoicie.
    > Kiedyś gdzieś czytałem, że w niektórych przypadkach prowizje
    > za międzynarodowe transfery potrafią wynieść nawet i 30% (dla niewielkich
    > kwot oczywiście).

    Dla niewielkich kwot to latwo moga przekroczyc i 100%.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator