  • 1. Data: 2002-03-28 11:37:19
    Temat: Wyplata z BZWBK
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Ostrzegam wszystkich, ktorych pracodawcy maja konta w BZWBK ze ich wyplata
    moze byc sporo opozniona. Dowiedzialem sie ze BZWBK wprowadzil wlasnie nowy
    system komputerowy, ktorego efektem jest to ze pracodawca, ktory dal
    dyspozycje wyplaty w danym dniu moze spodziewac sie wyslania przelewu z
    BZWBK nawet tydzien pozniej. Znajac perturbacje zwizazne z wysylaniem i
    ksiegowaniem roznych sesji w roznych bankach roznie (zwlaszcza III Eliksiru)
    byc moze wiele osob nie otrzyma swojej wyplaty przed swietami (wsrod nich ja
    chyba takze).. Tak wiec - niech zyja pracownicy BZWBK i ich nowy system
    komputerowy... Oby moj pracodawca jak najszybciej zmienil ten bank na jakis
    porzadny...

    D.

  • 2. Data: 2002-03-28 11:39:56
    Temat: Re: Wyplata z BZWBK
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > chyba takze).. Tak wiec - niech zyja pracownicy BZWBK i ich nowy system
    > komputerowy... Oby moj pracodawca jak najszybciej zmienil ten bank na
    jakis
    > porzadny...

    wysylam co miesiac pracownikom elixirem pensje - i w zaleznosci od banku
    pracownika kasa jest w tym samym dniu lub np w bgzecie w dniu nastepnym

    ania

  • 3. Data: 2002-03-28 11:49:46
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > jakis
    >
    > wysylam co miesiac pracownikom elixirem pensje - i w zaleznosci od banku
    > pracownika kasa jest w tym samym dniu lub np w bgzecie w dniu nastepnym

    Ty wysylasz osobiscie ? To moze dostana.
    Mi chodzi o sytuacje zakladow pracy - gdzie lista wyplat dla setek czy
    dziesiatek pracownikow jest przekazywana do banku BZWBK i to BANK wysyla
    przelewy. W takiej sytuacji moga zdarzac sie dlugie opoznienia z winy banku
    a nie pracodawcy.

    D.

  • 4. Data: 2002-03-28 14:57:10
    Od: <g...@p...onet.pl>