  • 1. Data: 2002-11-12 06:01:19
    Temat: Wypłata pieniędzy w PKO z konta Inteligo
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam
    W sobotę chciałem wybrać pieniadze z oddziału PKO BP w Starogardzie
    Gdańskim.
    Pani w okienku zaniemówiła jak usłyszała kwotę 10 000, potem zrobiła sie
    jakaś taka zmieszana jak zobaczyła numer konta. No i zaczęła zadawacdziwne
    pytania:
    W jakim oddziale banku pana zakładał konto?
    Ja na to ze w inteligo.
    Ona ale gdzie ten bank jest?
    I tak ciagle w końcu poszła do kolezanki, razem zaczęły zadawac to samo
    pytanie i w końcu po 20 minutach wyczekiwania i odpowiadania na dziwne
    pytania pani z okienka powiedziała zebym sobie usiadł i poczekał aż
    koleżanka sie dowie co i jak .
    Patrze a kolezanka zajmuje sie wszystkim tylko nie tym co trzeba, po mojej
    interwencji w końcu gdzies zadzwoniła i z uśmiechem na ustach powiedziała że
    nie wypłacą mi kasy i to juz mnie rozwaliło.
    No i poraz kolejny mozna zacytowac " Inteligo - nowa jakość"
    Pozdrowienia
    Robert

  • 2. Data: 2002-11-12 07:24:07
    Temat: Re: Wypłata pieniędzy w PKO z konta Inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqq5oq$1al$1@news2.tpi.pl, Robert wrote:

    > mojej interwencji w końcu gdzies zadzwoniła i z uśmiechem na ustach
    > powiedziała że nie wypłacą mi kasy i to juz mnie rozwaliło.

    Dlaczego oczekiwałeś, że wypłacą?

    Przecież wyraźnie pisali: w oddziałach możesz wpłacać, w bankomatach
    wypłacać.

  • 3. Data: 2002-11-12 07:25:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqqab2$1a8$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Dlaczego oczekiwałeś, że wypłacą?
    >
    > Przecież wyraźnie pisali: w oddziałach możesz wpłacać, w bankomatach
    > wypłacać.

    W uzupełnieniu rada: ustaw sobie odpowiedni limit na karcie Inteligo i
    pobierz 10.000 w 3 porcjach z bankomatu PKO BP.

  • 4. Data: 2002-11-12 07:49:06
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    <ciach>
> [...]
    że
    > nie wypłacą mi kasy i to juz mnie rozwaliło.
    > No i poraz kolejny mozna zacytowac " Inteligo - nowa jakość"

    raczej po raz kolejny można powierdzieć : czytaj faq, na stronie inteligo
    jest wszystko dokładnie wypisane, czarno na białym

    - że nie wypłaciły to miały rację, ale że zajęło im to 20 minut to niestety
    smutna prawda
    nadzieja jest tylko w tym, że te same panie kolejnego klienta obsłużą już
    sporo szybciej :-)

  • 5. Data: 2002-11-12 07:52:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqqblv$hrt$1@news2.tpi.pl, Paweł wrote:

    > - że nie wypłaciły to miały rację, ale że zajęło im to 20 minut to
    > niestety smutna prawda
    > nadzieja jest tylko w tym, że te same panie kolejnego klienta obsłużą
    > już sporo szybciej :-)

    tym razem nie dziwię im się - jeśli klient stanowczo domagał się wypłaty i
    utrzymywał, że ma prawo wypłacić, to wolały dobrze sprawdzić, zanim mu
    odmówiły

  • 6. Data: 2002-11-12 09:10:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakaś taka zmieszana jak zobaczyła numer konta. No i zaczęła zadawacdziwne

    A gdzie dotychczas wyplacales z Inteligo takie kwoty gotowka?
    Bo jak na razie funkcjonalnosc Intelgo zmienila sie tylko w zakresie
    bankomatow.
    Reszta po pelnej fuzji z PKO BP

    Dla ulatwienia dodam, ze z ePKO mozna taka kwote wyplacic, ale to na
    zasadzie faksowania twojej uprzejmej prosby do Bydgoszczy, gdzie Odpowiednia
    Osoba (ktorej po 15ej czy 16ej moze juz nie byc...;-) indywidualnie wyraza
    zgode.
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-11-12 11:28:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    że
    > nie wypłacą mi kasy i to juz mnie rozwaliło.
    > No i poraz kolejny mozna zacytowac " Inteligo - nowa jakość"

    Akurat miały rację. W placówkach jedynie wpłaty. A to by było dopiero, gdyby
    Ci wypłacili. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2002-11-12 11:38:22
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqqgja$dqr$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    Odpowiednia
    > Osoba (ktorej po 15ej czy 16ej moze juz nie byc...;-) indywidualnie wyraza

    Ja rozwiązałem to na zasadzie otwacia marmurkowego konta w PKO BP za 3
    zeta miesięcznie - suma niewielka ale czasami oszczędza nerwy gdy potrzebuje
    się większej ilości gotówki - przelew z e-pko na marmurek i bez problemu
    wypłacam

  • 9. Data: 2002-11-12 13:34:58
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > tym razem nie dziwię im się - jeśli klient stanowczo domagał się wypłaty i
    > utrzymywał, że ma prawo wypłacić, to wolały dobrze sprawdzić, zanim mu
    > odmówiły

    równie dobrze można przyjąć wersję, że wstępnie "nie da sie" odpowiedziały
    mu na odczep i dla świętego spokoju :-) - jakoś dziwnie taka wersja zdarza
    się najczęściej

    a dopiero jak je nacisnął to zaczęły to sprawdzać - wg. mnie gdyby od
    początku były 100%-towo pewne że nie, to by mu to wprost powiedziały

    ale to taka moja dywagacja