  • 11. Data: 2004-12-14 22:37:43
    Temat: Re: Wyniki konkursu mBank opublikowal !
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    S.T. n...@p...onet.pl:

    > Robert,
    > to nie ten konkurs :-)

    aaa, sorki :)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-12-15 07:07:28
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Zasadniczo to wyglada na transze przesunieta z promocji funduszy Allianza
    > (niewykorzytanej) i sypniętą lekka reką....
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Co do konkursu Allianza to w nim PenDrive byl pojemniejszy, bo jego pamiec to
    256 MB i do tego raczej bez loga mBanku
    http://www.mbank.com.pl/promocje/fundusze/allianze.h
    tml

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2004-12-15 08:28:11
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze $$Szalony_Kapelusznik$$:
    [...]
    > Tomasz Niemiec
    > Dawid Niemiec
    > Hanna Nowicka
    > Joanna Nowicka
    [...]
    > fajny ten mBank...

    W czym problem? Rodzeństwo grało jedno po drugim albo wręcz
    równolegle.

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

  • 14. Data: 2004-12-15 10:42:06
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Taaa, poprzerzynali na pół, żeby nagród było więcej ;-PPP
    > ślady po przerżnięciu zamaskowali logiem mBanku
    > i kwestia nagród załatwiona tanim kosztem ;-)))

    Chodziło mi o to, ze w promocji Allianz'a mieli rozdzielic 40 sztuk, a
    rodzielili tylko 30, bo nie bylo wiecej chetnych....wiec pasowałoby. Na
    pojemnosc, przykro mi, nie zwrocilem uwagi.

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2004-12-16 15:41:14
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    A ja tak zawzięcie grałem! I muszę się obejśc smakiem ...
    Czyżbym przy którymś etapie nie zaznaczył zgody na przetwarzanie danych
    osobowych, czy co?
    Z mKubka i tak bym nie pił, bo narazie piję z TrójKubka.