  • 1. Data: 2004-12-14 14:56:20
    Temat: Wyniki konkursu mBank opublikowal !
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

  • 2. Data: 2004-12-14 15:01:08
    Temat: Re: Wyniki konkursu mBank opublikowal !
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > fajny ten mBank...

    znaczy ze rodzina? Bo nie lapie? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-14 15:32:29
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    >> fajny ten mBank...
    >
    > znaczy ze rodzina? Bo nie lapie? :)

    a z tego co wiem to probabilistyke miales, prawda ?

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-12-14 15:34:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ > a z tego co wiem to probabilistyke miales, prawda
    ?

    widzisz - ale nie wiemy ile osob bralo w konkursie - calkiem mozliwe, ze
    malo.
    Sam znam osobiscie jedna osobe, ktora wygrala kubek - znaczy sie co? :)
    Chociaz istotnie dziwnnie to wyglada

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-14 15:56:30
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > prawda
    > ?
    >
    > widzisz - ale nie wiemy ile osob bralo w konkursie - calkiem mozliwe, ze

    oczywiscie, ze nie wiemy...dlatego nie wysiagamy daleko idacych wnioskow, a
    jedynie patrzymy sobie z boczku...

    > Sam znam osobiscie jedna osobe, ktora wygrala kubek - znaczy sie co? :)

    sam wystukałem kilka nagrod w promocjach mBanku...tylko te promocje zwykle
    mialy regulamin, a tu jakos nie znalazlem....

    > Chociaz istotnie dziwnnie to wyglada

    Zasadniczo to wyglada na transze przesunieta z promocji funduszy Allianza
    (niewykorzytanej) i sypniętą lekka reką....

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-12-14 15:57:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > sam wystukałem kilka nagrod w promocjach mBanku...tylko te promocje
    > zwykle mialy regulamin, a tu jakos nie znalazlem....

    Chyba nie szukales zbytnio ;) jest po lewej stronie jak sie wszystko wczyta

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-14 17:10:35
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cpn17d$qr0$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > widzisz - ale nie wiemy ile osob bralo w konkursie - calkiem mozliwe,
    > ze malo.

    Bardzo malo, bo wtedy trwala awaria dla wiekszosci polski. Sam chcialem
    wziac udzial, nie dalo sie zlozyc zlecenia.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-12-14 17:56:13
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote

    > Imię Nazwisko

    i adres

    1. Łódź
    2. Łódź
    3. ....
    10. Łódź

    trainer

  • 9. Data: 2004-12-14 18:23:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Bardzo malo, bo wtedy trwala awaria dla wiekszosci polski. Sam chcialem
    > wziac udzial, nie dalo sie zlozyc zlecenia.

    Robert,
    to nie ten konkurs :-)

  • 10. Data: 2004-12-14 20:15:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zasadniczo to wyglada na transze przesunieta z promocji funduszy Allianza
    > (niewykorzytanej) i sypniętą lekka reką....

    Taaa, poprzerzynali na pół, żeby nagród było więcej ;-PPP
    ślady po przerżnięciu zamaskowali logiem mBanku
    i kwestia nagród załatwiona tanim kosztem ;-)))