  • 41. Data: 2009-06-08 12:06:06
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Cze, 09:36, "RK" <n...@o...pl> wrote:

    > Bo pewnie to jest rolnik dorabiający jako dentysta. Tak jak większość
    > taksówkarzy w moim mieście. Każdy ma "hektary" i w związku z tym jako rolnik
    > opłaca tylko składkę na KRUS a po ciężkiej "pracy" w polu dorabia jeszcze
    > jako taksówkarz. Bo jak powszechnie wiadomo rolnicy mają niskie dochody z
    > gospodarstwa i muszą dorabiać. A to jako taksówkarz, a to jako lekarz, a to
    > jako dentysta. Nie znam żadnego rolnika - prawnika ale na pewno tacy tez są.

    Ja znam pisarza. Rafał Ziemkiewicz.

  • 42. Data: 2009-06-08 12:06:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Cze, 10:20, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Zapytaj w Aliorze co trzeba żeby dostać KK jak masz działalność... Śmiech
    > na sali :) Wymagania Citi to przy tym pikuś...

    Już pytałem mając umowę o pracę. Więcej nie będę..;-)

    Pozdrawiam,

  • 43. Data: 2009-06-09 14:27:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:39:38 +0200, Imka napisał(a):
    ><parsk>
    > U mnie było identycznie. Z tym że nie wypełniłam całego wniosku online,
    > przerwałam gdzieś w połowie, bo się zorientowałam, że podaję numer
    > stacjonarny w momencie gdy papiery rozwodowe w tepsie już leżały. Reszta
    > jak u Ciebie - następnego dnia telefon, kurier, umowa, karta.

    A wiesz, ja chyba też przerwałem ten wniosek przed zakończeniem procedury :)
    Tak mi się przynajmniej wydawało, tylko potem pomyślałem że chyba jednak by
    nie próbowali z tego korzystać... ale Twój przypadek potwierdza moje mgliste
    wspomnienia ;)

    > Słynne antycitkowe fluidy. Za mało ich wydzielasz - masz *nie chcieć* ;)

    No wiem, i dawno bym gdzieś przeszedł gdyby nie wszechobecna mania wciskania
    chipów i autoryzacji PINem (co jest dla mnie dyskwalifikujące)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2009-06-09 15:03:18
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnh2ssb4.pcs.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:

    > No wiem, i dawno bym gdzieś przeszedł gdyby nie wszechobecna mania wciskania
    > chipów i autoryzacji PINem (co jest dla mnie dyskwalifikujące)...

    Polbank ;->
    Brak chipa, na podpis (i dla mnie był to atut ;) - załatwiłam ze trzy
    tygodnie temu.

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 45. Data: 2009-06-09 22:12:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 17:03:18 +0200, Imka napisał(a):
    > Polbank ;->
    > Brak chipa, na podpis (i dla mnie był to atut ;) - załatwiłam ze trzy
    > tygodnie temu.

    No proszę... jakoś zupełnie o nich zapomniałem :) Zobaczymy czego będą
    chcieli przy DG... jeśli zaświadczeń to pewnie nic z tego, bo gdybym miał
    ochotę na bieganie po urzędach to bym już podniósł sobie ten nieszczęsny
    limit.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 46. Data: 2009-06-10 14:04:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 22:12:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > ochotę na bieganie po urzędach to bym już podniósł sobie ten nieszczęsny

    No i chyba będę polbankowcem ;) Jakieś szczególne wady ich KK, na które
    należy uważać? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2009-06-10 15:02:58
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnh2vfc4.4e5.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:

    > No i chyba będę polbankowcem ;)

    Szybki jesteś :))
    Ja szukałam dla siebie drugiej karty przez ponad pół roku, zanim, po w
    miarę wnikliwej lekturze grupy, padło na Polbank (podpis, korzystne kursy i
    wygląd karty ;)

    > Jakieś szczególne wady ich KK, na które
    > należy uważać? :)

    Kartę mam zaledwie od kilku tygodni, wyciągu jeszcze na oczy nie widziałam,
    z podglądu przez net nie korzystam, wszystko co wiem na temat kart Polbanku
    to tylko z grupy.
    Z ciekawostek na grupie wyłowiłam tę
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0
    757a3d02503fea3

    Przyzwyczajona, że Citi księguje natychmiast (przynajmniej u mnie, przelew
    w ostatnim dniu GP zawsze dochodził na czas), będę musiała brać takie
    rzeczy pod uwagę, zanim nie dojdę jak im w Polbanku to wychodzi.

  • 48. Data: 2009-06-10 15:12:20
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
    > No i chyba będę polbankowcem ;) Jakieś szczególne wady ich KK, na które
    > należy uważać? :)

    Karta super z jednego (dla mnie bardzo ważnego) powodu: transakcje z innych
    walut przeliczane bezpośrednio na PLN wg kursu Visa/MC. Żaden inny polski bank
    nie oferuje takiego udogodnienia. A to oszczędność np. 20-30gr na 1eur/gbp w
    porównaniu do innych banków.

    Minusem jest podgląd online - a właściwie jego brak. Na www zobaczysz tylko
    saldo bieżące tzn. suma rozliczonych transakcji. Nie ma blokad, opisu i kwot
    rozliczonych transakcji, salda dostępnego, itp. Po wszystkie takie informacje
    trzeba dzwonić na infolinię - a tam albo trafi się na sierotkę co nie umie nic
    z systemu odczytać albo czasami na kogoś kompetentnego.

    --
    Sinus

  • 49. Data: 2009-06-10 15:15:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Cze, 17:12, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > trzeba dzwonić na infolinię - a tam albo trafi się na sierotkę co nie umie nic
    > z systemu odczytać albo czasami na kogoś kompetentnego.

    warto wlaczyc sobie smsa informujacego o transakcjach (jesli masz
    karte polbank era);
    zawsze mozna sobie pobrac mini wyciag z ichniejszego bankomatu (10
    ostatnich operacji)

    pzdrwm
    luc

  • 50. Data: 2009-06-10 19:13:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 17:02:58 +0200, Imka napisał(a):
    > Szybki jesteś :))

    Przeczytałem warunki karty "prestiżowej" - i brzmią na tyle miło, że
    w połączeniu z jej bezchipowością uznałem za wystarczająco kuszące ;)

    > Ja szukałam dla siebie drugiej karty przez ponad pół roku, zanim, po w
    > miarę wnikliwej lekturze grupy, padło na Polbank (podpis, korzystne kursy i
    > wygląd karty ;)

    Dla mnie podstawowym wymaganiem jest podpis - a to niestety bardzo zawęża
    listę dostępnych kart... Citi było idealne, ale mam dość błagania ich o
    podniesienie limitu :)

    > Z ciekawostek na grupie wyłowiłam tę
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0
    757a3d02503fea3

    Faktycznie dziwne, zobaczę jak to w rzeczywistości będzie działać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944