  • 11. Data: 2002-05-16 19:09:12
    Temat: Re: Wybrałem MultiBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Super, moze znajde robote =)

    Pewnie ktos im kanapki bedzie musial dowozic :)

  • 12. Data: 2002-05-16 19:12:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Pewnie ktos im kanapki bedzie musial dowozic :)

    Ale wczesniej ktos bedzie musial robic. I co AMRA, znalazles juz prace? =)

  • 13. Data: 2002-05-16 19:46:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    do spamu nie pasuje ta kredytowka z bzwbk

    > spłacamy - czyli VE nam w MultiBanku wystarczą - za granica można płacić Visą

    po co placic za VE w multibanku?
    zalozcie konto w mbanku i wezcie do niego VE

  • 14. Data: 2002-05-16 20:10:10
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    > Zdecydowałem się - idąc za Waszymi radami zamykam konto w Pekao SA i
    wspólnie z
    > narzeczoną otwieramy w MultiBanku - Multikonto my - co Wy na to - czy
    > podjęliśmy słuszna decyzje?

    [...]

    > No i może w MultiBanku zaciągniemy jesienią kredyt mieszkaniowy - na zakup
    > mieszkania w Warszawie na rynku wtórnym - kredyt na jakieś 150 tys. - czy
    ta
    > decyzja też jest ok???

    O, dzień dobry na grupie, panie prezesie BRE S.A.!
    Ale dlaczego tak anonimowo?

    Pozdrowienia od grupowiczów,

    Piotr

  • 15. Data: 2002-05-17 05:25:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Super, moze znajde robote =)

    Minik, przecież Wojtek pije do Ciebie ;-)))))
    Brawo.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-05-17 11:03:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik, przecież Wojtek pije do Ciebie ;-)))))
    > Brawo.

    =)

  • 17. Data: 2002-05-20 10:39:11
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >O, dzień dobry na grupie, panie prezesie BRE S.A.!
    >Ale dlaczego tak anonimowo?

    To nie jest chyba prezes BRE, tylko Juliusz Bolek: wiek około 35 lat, brunet
    średniego wzrostu, spec od filmu i poeta amator, którego utwory kilka lat temu
    zamieszczono na warszawskich przystankach autobusowych.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl