  • 1. Data: 2002-05-16 14:14:19
    Temat: Wybrałem MultiBank
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Zdecydowałem się - idąc za Waszymi radami zamykam konto w Pekao SA i wspólnie z
    narzeczoną otwieramy w MultiBanku - Multikonto my - co Wy na to - czy
    podjęliśmy słuszna decyzje?

    Kart nie potrzebujemy - używany kredytówki w BZWBK - którą co miesiąc w całości
    spłacamy - czyli VE nam w MultiBanku wystarczą - za granica można płacić Visą
    BZWBK. Mamy jeszcze rachunki w mBanku - czyli wychodzi na to, że jesteśmy
    fanami elektronicznej bankowości - nie potrzebujemy po prostu optymalnych usług
    bankowych.

    No i może w MultiBanku zaciągniemy jesienią kredyt mieszkaniowy - na zakup
    mieszkania w Warszawie na rynku wtórnym - kredyt na jakieś 150 tys. - czy ta
    decyzja też jest ok???

  • 2. Data: 2002-05-16 14:54:46
    Temat: Re: Wybrałem MultiBank
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Zdecydowałem się - idąc za Waszymi radami zamykam konto w Pekao SA i wspólnie z
    > narzeczoną otwieramy w MultiBanku - Multikonto my - co Wy na to - czy
    > podjęliśmy słuszna decyzje?

    Może ktoś obeznany z problemem wyłuskać IP, z którego to wyszło?

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-05-16 14:58:31
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Może ktoś obeznany z problemem wyłuskać IP, z którego to wyszło?

    Spam, jako żywo :P

  • 4. Data: 2002-05-16 15:10:00
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Żaden spam - to ja żywy człowiek - chyba to formu po to jest, żeby się radzić -
    nie chcecie nie wypowiadajcie sie - szukałem opini - czy MultiBank jest ok....

  • 5. Data: 2002-05-16 15:15:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Spam, jako żywo :P

    Tłumacz wróżbito. Skoro wiesz coś o czym np ja nie wiem - to napisz
    konkretnie o powiązaniach onetu z MultiBankiem :-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-05-16 18:40:53
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Krzysztof Kowalski <k...@b...pl> wrote:
    > Tłumacz wróżbito. Skoro wiesz coś o czym np ja nie wiem - to napisz
    > konkretnie o powiązaniach onetu z MultiBankiem :-)

    onetu? tamto wyszło z

    asia@greebo:~% host 212.77.105.142
    Name: owaw.wp-sa.pl
    Address: 212.77.105.142

    wirtualnej ;)

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 7. Data: 2002-05-16 18:45:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 08:40:53PM +0200, Asia Jedrychowska wrote:

    > onetu? tamto wyszło z
    >
    > asia@greebo:~% host 212.77.105.142
    > Name: owaw.wp-sa.pl
    > Address: 212.77.105.142
    >
    > wirtualnej ;)

    No, i teraz wiadomo, srednia z Krakowa i Gdanska do Lodz ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-05-16 18:56:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > onetu? tamto wyszło z
    >
    > asia@greebo:~% host 212.77.105.142
    > Name: owaw.wp-sa.pl
    > Address: 212.77.105.142
    >
    > wirtualnej ;)

    1. ktos pisze z pracy
    2. ktos napisal maila spod www ?

  • 9. Data: 2002-05-16 19:01:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 08:56:25PM +0200, minik wrote:

    > 1. ktos pisze z pracy
    > 2. ktos napisal maila spod www ?

    Przeciez dlatego twierdzimy ze inteligo przenosi PR do Nowego Sacza ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-05-16 19:07:09
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Przeciez dlatego twierdzimy ze inteligo przenosi PR do Nowego Sacza ;-)

    Super, moze znajde robote =)