    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wreszcie wyprzedziliśmy Amerykę...
    Date: Thu, 23 Jul 2015 01:21:48 +0200

    "J.F." 55afd263$0$8383$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jesli wiecej ... napisz 3 kartki, zobaczymy ile ci to zajmie :-)

    Pisałem nieraz. 3 kartki to 3 kartki. ;)

    Specjalnie dla Ciebie poprawiłem rysunek z różyczką.
    Teraz jest oddzielnie różyczka a oddzielnie copyright.
    (Copyright różowi się po najeździe)
    I różyczka kręci się, ale jej litery -- nie. No
    i pomyślałem, że może warto oddzielić różyczkę
    od reszty szkicu także w pionie...

    Różyczkę kręciłem dwa razy, bo za pierwszym razem skręciłem
    nie tę, co trzeba. ;) (kto nie ma w głowie ten ma w palcach?)
    A później z rozpędu położyłem na dokładkę/podkładkę zupełnie
    inną różyczkę, bo mi spodobała się. ;)

    > Ale wtedy powodz grozi ...

    Zapewne tak. Dlatego archiwa ZUS należy budować na wysokich skałach.
    Właśnie sejm ustala dodatkowe pieniądze na budowanie takich archiwów.
    (jak ja -- na różyczkę)

    zamieni :-)

    > w papier chcialem napisac, w papier.

    Aha... Może i tak... HP nawet próbował zdejmować toner z wydruków... ;)

    > Ale jakie marnotrawstwo, i ile wycietych hektarow lasu :-P

    Ale nie za pieniądze zdzierane przemocą.
    Czaisz różnicę? -- pewnie nie czaisz...

    Podziwiaj ;) moją Różyczkę.

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/Straz
    Miejska.htm

    Akurat mnie ona coraz mniej przypada do gustu.
    Jeśli na czas nie obejrzysz -- być może już nie będzie tego
    układu, bo podzielę górę obrazka na dwie części, tak aby
    oddzielić różyczkę od prawej części szkicu...

    Albo przestanę myśleć o ZUSie, albo różyczka (od strony formy
    prezentacji) doczeka się absurdów znanych mi z ZUS. Nawet nie
    miałem pojęcia o tym, że ZUS potrafi mieć tak fatalny wpływ na
    ludzi... Widocznie głupota udziela się łatwo.... A może ZUS ma
    wielka siłę psychicznego oddziaływania?....

    Może przetnę rysunek poziomo raz jeszcze?... Może nawet
    bez modyfikacji rysunku?... ,,Pracownicy'' ZUS być może
    myślą podobnie... I być może nawet wierzą głęboko
    w przydatność swej pracy... Albo zmodyfikuję rysunek,
    ale nie będę go budował od nowa kolejny raz... Po
    prostu przemaluję prawą część .Pogodna 3' na jakiś
    różowawy kolorek... (w lewa części napisy są już
    sklejone z resztą; w prawej -- nie są; oczywista
    nie w załączonym PNG...)

    -=-

    Moje zabawy z tym szkicem obrazują (szkicują?) mi ,,pracę ZUSu.
    Jakże przydatną, owocną, zaawansowaną technologicznie i umysłowo...

    -=-

    Kliknij sobie w kredytówkę Citiego -- jedna daje mi 3 setki. :)
    Zgadnij która. :) Podpowiem -- najmocniej reklamowana
    (i najbardziej bezsensownie) na grupie przez skrytych
    reklamodawców. :) Ode mnie dostaniesz połówkę z tych 3 stówek. :)
    Kilka takich kart i masz równowartość renty -- bez lizania mi dupy. :)
    Niestety -- ja też dostanę plny... Ale zastanów się nad tym, ile
    dzięki Tobie zarabia ZUS... :)

    Na pewno reklamy podniosły mi klikalność -- do około 100 na dobę. :)
    To jeden z wielu moich zysków. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'