    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wreszcie wyprzedziliśmy Amerykę...
    Date: Wed, 22 Jul 2015 18:05:32 +0200

    "J.F." 55afb402$0$8371$6...@n...neostrada.pl

    > Eee - znajdz gdzies ile papieru zamawia amerykanska drukarnia dolarow

    Jest to niemożliwe, z uwagi na brak rozdzielności między
    drukarniami dolarów amerykańskich i drukarniami papieru toaletowego?

    Dolary są drukowane przez banki prywatne (o czym ponoć wiesz) a ZUS jest państwowy?

    > Mozesz tez odszukac np jakis polski bank i dla porownania amerykanski

    > No, jesli zatrudniaja 46 tys urzednikow, to przynajmniej widac, ze ci urzednicy
    pracuja, to 32 strony roznych decyzji dziennie :-)

    Co mają decyzje do kartek? Jedna decyzja to ile kartek?

    > No, ciekaw jestem ile z tego do smieci, do ludzi itp ... bo jak ma trafic do
    archiwow, to zaczynam sie bac o nosnosc stropow :-)

    Zapewne archiwa są głęboko w ziemi i mają stosowną budowę. ;)
    Złota w ZUSie już nie ma -- więc jest miejsce na papier.

    Było państwo, które miało i uczelnię, i ZETTO.
    Za pieniądze uczelni (UW) zbudowano budynek wspólny
    dla ZETO (aby ZETO swymi obliczeniami mógł służyć uczelni)
    i dla biblioteki głównej uczelni. Ale okazało się, że biblioteka
    musi mieć specjalny budynek -- bo papier jest ciężki, więc ZETO
    kupił od uczelni połowę budynku... Tyle, że to już był prywatny
    ZETO a cena zakupu połówki budynku była (jakby to określić)
    stosownie niska... W zamian za sprzedaż połówki budynku po
    cenie odpowiedniej ;) -- dyrektor biblioteki została zatrudniona
    w ZETO na stosownych warunkach, o czym wiem od? -- Od owej dyrektor. :)

    > Ale jesli z tego robia tez "odcinki renty/emerytury", to moze wcale nie az tak duzo
    :-)

    > eee, las jest od tego aby go wyciac ... i zasadzic nowy.

    A pracownik ZUS? Też można by wyciąć...

    > Poza tym ... przeciez to wszystko w koncu na makulature trafi, i w nowy las sie
    zamieni :-)

    Makulatura zamienia się w nowy las?
    Jako nawóz, czy jako ocieplacz drzew?...
    Czy jeszcze jakoś inaczej?...

    > A taka Wyborcza ... to ile ton papieru dziennie zuzywa ?

    Za pieniądze podatników? -- chyba zero. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'