    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wreszcie wyprzedziliśmy Amerykę...
    Date: Wed, 22 Jul 2015 17:17:06 +0200

    dyskusyjnych:mooai4$rha$...@n...news.atman.pl...
    >Na razie tylko masowo... ;) Statua Wolności 12 razy
    >lżejsza niż papier zamówiony przez ZUS w jednym przetargu...
    >Tak trzymać!! Nie USA czy Francja, ale Polska będzie największa!!! ;)

    Eee - znajdz gdzies ile papieru zamawia amerykanska drukarnia dolarow
    :-)

    Mozesz tez odszukac np jakis polski bank i dla porownania amerykanski

    > http://zus.pox.pl/zus/zus-zamowil-2750-ton-papieru.h
    tm
    > ZUS zamówił 2750 ton papieru
    > Okazuje się bowiem, iż w ciągu 18 miesięcy ZUS potrzebował będzie
    > aż... 1 100 826 ryz papieru formatu A4. W przeliczeniu na
    > pojedyncze
    > arkusze, daje to nam ponad... 550 milionów kartek papieru.

    > Każdego dnia aparat urzędniczy ZUS zużywa więc 1,5 mln kartek
    > papieru!

    No, jesli zatrudniaja 46 tys urzednikow, to przynajmniej widac, ze ci
    urzednicy pracuja, to 32 strony roznych decyzji dziennie :-)

    >JF -- chylę czoła przed Twą genialnością!!! Akta naprawdę są ciężkie.
    >Do tej pory głupotę można było przyrównywać ciężarem do ołowiu (jak
    >w biblii) a teraz -- do papieru zużywanego przez ZUS?... ;)

    No, ciekaw jestem ile z tego do smieci, do ludzi itp ... bo jak ma
    trafic do archiwow, to zaczynam sie bac o nosnosc stropow :-)
    Ale jesli z tego robia tez "odcinki renty/emerytury", to moze wcale
    nie az tak duzo :-)

    > "Papierowe" zamówienie wywołuje niemniejsze wrażenie, gdy
    > policzymy ile hektarów lasu musiało zostać wycięte dla
    > zaspokojenia potrzeb ZUS-u. Przeciętnie, dla wyprodukowania
    > jednej tony papieru potrzeba wyciąć 17 drzew. Do produkcji
    > 2750 ton papieru potrzeba zatem wycinki w ilości aż 46750
    > drzew. Taką ilość drzew stanowi las o powierzchni ok. 50 hektarów.

    eee, las jest od tego aby go wyciac ... i zasadzic nowy.

    Poza tym ... przeciez to wszystko w koncu na makulature trafi, i w
    nowy las sie zamieni :-)

    A taka Wyborcza ... to ile ton papieru dziennie zuzywa ?

    J.