  • 1. Data: 2003-04-11 16:03:36
    Temat: Wpłaty na ekonto mbanku?
    Od: "Rafał M." <r...@w...de>

    Witam

    Chcę założyć ekonto w mbanku i zastanawia mnie jak mogę wpłacić gotówkę na
    konto bez dodatkowych opłat? Czy w oddziale Bre Banku?
    Jeśli nie to jaka jest prowizja w przypadku wpłat gotówkowych?

    pzdr
    Rafał

  • 2. Data: 2003-04-11 16:06:40
    Temat: Re: Wpłaty na ekonto mbanku?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał M." <r...@w...de> napisał w wiadomości
    > Chcę założyć ekonto w mbanku i zastanawia mnie jak mogę wpłacić gotówkę na
    > konto bez dodatkowych opłat? Czy w oddziale Bre Banku?
    NIE.
    Trzeba mieć ROR w dowolnym banku "marmurowym" i stamtąd przelać do mbank

  • 3. Data: 2003-04-11 16:09:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > NIE.
    > Trzeba mieć ROR w dowolnym banku "marmurowym" i stamtąd przelać do mbank

    Moze podjechac do Lodzi do testowego mKiosku ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-04-11 16:12:00
    Od: "Rafał M." <r...@w...de>

    Chodzi o to że pracuję w firmie i mam małą pensję oficjalnie na umowie a
    faktycznie dostaję więcej i zakład pracy nie może z tego względu przelać
    pensji. Jakie konto będzie najlepsze dla mnie biorąc pod uwagę fakt że sam
    muszę wpłacać gotówkę co miesiąc?

    Rafał

  • 5. Data: 2003-04-11 17:02:00
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Rafał M. pisze:
    >Jakie konto będzie najlepsze dla mnie biorąc pod uwagę fakt że sam
    >muszę wpłacać gotówkę co miesiąc?

    Emmmm ... Inteligo ? :) Mimo, że nie ma ono zbyt dobrej opinii na
    grupie. Poniekąd słusznie.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2003-04-11 17:52:04
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Rafał M. wrote:

    >Jakie konto będzie najlepsze dla mnie
    > biorąc pod uwagę fakt że sam muszę wpłacać gotówkę co miesiąc?

    ekonto w Lukasie.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 7. Data: 2003-04-12 05:43:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > pensji. Jakie konto będzie najlepsze dla mnie biorąc pod uwagę fakt że sam

    MillePensja w Millennium z dostepem przez internet...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-04-14 22:21:43
    Od: Michał M <m...@h...pl>

    Użytkownik "Rafał M." <r...@w...de> napisał w wiadomości
    > pensji. Jakie konto będzie najlepsze dla mnie biorąc pod uwagę fakt że
    sam
    > muszę wpłacać gotówkę co miesiąc?
    Jak juz pomyslałeś o mBanku, to moze zostan przy nim, a zaluz sobie konto
    dodatkowe za niewielka oplata i zrob stale zlecenie do mBanku.

    Czesc prawa wynagrodzenia bedziesz mogl od razu miec przelewana do mBanku.

    Michał M

  • 9. Data: 2003-04-15 06:35:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 11 Apr 2003 18:09:43 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    >Moze podjechac do Lodzi do testowego mKiosku ;)

    nic z tego

    Byłem w sobotę, a urządzenie było wyłączone. Zapytałem "mKioskarza"
    [(C) J.A.] dlaczego, a on stwierdził, że dlatego, że urządzenie jest w
    fazie testów. Złośliwie zauważyłem, że wyniki testów byłyby bardziej
    wiarygodne, gdyby jednak włączono urządzenie :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2003-04-15 07:04:29
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Rafał M. <r...@w...de> napisał(a):

> [...]
    > pensji. Jakie konto będzie najlepsze dla mnie biorąc pod uwagę fakt że sam
    Czy jesteś pewien , że potrzebne Ci jest konto?
    Skoro dostajesz na rękę pieniądze , to po ci Ci dodatkowy kłopot polegający na
    przelewach (koszt tej operacji , przewyższy zysk z oprocentowania) , chyba że
    nad wyraz potrzebujesz debetu , kredytu w koncie , karty płatniczej , jeśli
    nic z tych rzeczy to podaruj sobie odrobiny luksusu i odpuść sobie.