  • 1. Data: 2006-07-26 18:37:40
    Temat: Wpłatomaty w LUKAS Banku
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    Czy jest to prawdą, że LUKAS Bank wprowadził w co poniektórych swoich
    placówkach wpłatomaty dla swoich klientów?
    Czy jest gdzieś umieszczona ich lista?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-07-27 06:33:52
    Temat: Re: Wpłatomaty w LUKAS Banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Johan Petrus wrote:

    > Czy jest to prawdą, że LUKAS Bank wprowadził w co poniektórych swoich
    > placówkach wpłatomaty dla swoich klientów?
    > Czy jest gdzieś umieszczona ich lista?

    Tylko do spłat kredytów.

  • 3. Data: 2006-07-27 08:52:02
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "jureq" news:ea9moe$h70$1@opal.futuro.pl

    > Tylko do spłat kredytów.

    A czy jest w planach umożliwienie klientom wpłat na rachunek za
    pośrednictwem tych wpłatomatów?

  • 4. Data: 2006-07-27 21:54:22
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    > Tylko do spłat kredytów.

    To chyba jedna z największych głupot na rynku bankowym.
    Inwestować tyle kasy we wpłatomaty i nie umożliwić wpłat
    na konta osobiste i firmowe.
    Lepiej, żeby się ludzie w kolejkach zawijali a Ci najlepsi
    uciekli do konkurencji.
    Możesz tam ktoś kiedyś pomyśli ?

    pozdr.

  • 5. Data: 2006-07-28 06:57:12
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Don wrote:

> [...]
    > na konta osobiste i firmowe.
    > Lepiej, żeby się ludzie w kolejkach zawijali a Ci najlepsi

    Jeszcze nigdy nie stałem w kolejce dłużej niż 5 minut...
    Przeważnie jestem jedyną osobą w oddziale, a kożystam z oddziałów
    w Europleksie na Puławskiej w Warszawie, albo z oddziału za Smykiem.

  • 6. Data: 2006-07-28 15:31:41
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 27 Jul 2006 21:54:22 +0000 (UTC), "Don "
    <d...@g...pl> wrote:

    >To chyba jedna z największych głupot na rynku bankowym.

    podobną jest kasowanie 4,50 w Inteligo za wypłaty z bankomatów a nie
    kasowanie za wypłaty z POSów w okienkach...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-07-31 18:20:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Arek <p...@g...com> wrote:

    > Jeszcze nigdy nie stałem w kolejce dłużej niż 5 minut...
    > Przeważnie jestem jedyną osobą w oddziale, a kożystam z oddziałów

    To moze u Was jest lepiej. We Wroclawiu na Swidnickiej notorycznie
    kolejka na 5-6 osob i polowa okienek zamknieta, a teraz wprowadzili
    osobne okienko do obslugi kredytow wiec kolejka do obslugi konta
    jeszcze wzrosla. :(

    a.

  • 8. Data: 2006-08-01 09:56:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > podobną jest kasowanie 4,50 w Inteligo za wypłaty z bankomatów

    z *obcych* bankomatów

    > a nie kasowanie za wypłaty z POSów w okienkach...

    we *własnych* okienkach

  • 9. Data: 2006-08-01 14:49:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 01 Aug 2006 11:56:25 +0200, jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >z *obcych* bankomatów

    mylisz się

    "32. Wypłata w bankomatach własnych Banku - Każda transakcja - 4,50"

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta-dla-firmy_opl
    aty-i-prowizje.htm

    >we *własnych* okienkach

    nie mylisz się

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2006-08-05 23:47:43
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > mylisz się
    >
    > "32. Wypłata w bankomatach własnych Banku - Każda transakcja - 4,50"
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta-dla-firmy_opl
    aty-i-prowizje.htm

    Z wpłatomatów LUKAS Banku przeszliśmy do kont firmowych w Inteligo...
    Zgadza się, kasują za wypłatę, ale przy kontach osobistych Inteligo nie
    kasuje.

    Wypłata w bankomatach własnych Banku - 0,00
    Wypłata w bankomatach Euronet w kraju - 4,50
    Wypłata w innych bankomatach w kraju - 4,50

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    Pozdrawiam,
    Piterson