  • 1. Data: 2006-12-13 11:35:16
    Temat: Re: Wpłatomat
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Albo i na dluzej/zawsze.
    >
    > Swoja droga, ciekawe jak duzo maja tych wplacajacych, ze takie cuda
    > robia. Moze to tylko sztuka dla sztuki, albo zeby klientom popsuc humor?
    > W kazdym razie, jak od wielkiego dzwonu jestem w banku, to widze tam
    > raczej _wyplacajacych_.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Ja wpłacam we wplatomacie mBanku i kasa na koncie jest widoczna po
    5-10 minutach !!
    Nigdy nie miale zadnych problemow z tego typu maszyna ( zawsze wrzucona
    kasa w maszyne zgazala sie z zaksiegowana na koncie).

  • 2. Data: 2006-12-15 12:19:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "pieknylolo83" <p...@t...pl> writes:

> [...]
    > Nigdy nie miale zadnych problemow z tego typu maszyna ( zawsze wrzucona
    > kasa w maszyne zgazala sie z zaksiegowana na koncie).

    To bez znaczenia - korzystanie z wplatomatu obarczone jest ryzykiem
    (jakie by ono nie bylo), ktorego nie ma w przypadku wplaty w kasie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2006-12-26 21:12:22
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To bez znaczenia - korzystanie z wplatomatu obarczone jest ryzykiem
    > (jakie by ono nie bylo), ktorego nie ma w przypadku wplaty w kasie.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    E tam jak wplacasz kase w KASIE to tez jest ryzyki i rownie duze.
    Przykladem moze byc niedawna sprawa w BPH.

  • 4. Data: 2006-12-26 21:13:30
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To bez znaczenia - korzystanie z wplatomatu obarczone jest ryzykiem
    > (jakie by ono nie bylo), ktorego nie ma w przypadku wplaty w kasie.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    E tam jak wplacasz w okienku to tez jest ryzyko!! Przykladem moze byc
    niedawna sprawa w BPH.

  • 5. Data: 2006-12-26 21:32:59
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > E tam jak wplacasz w okienku to tez jest ryzyko!! Przykladem moze byc
    > niedawna sprawa w BPH.

    jak sprawa?

  • 6. Data: 2006-12-27 06:05:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mario wrote:

    > jak sprawa?

    hasło do gugli "bph lublin vip" daje np. ten link
    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/piec;mi
    lionow;zniknelo;z;kont;klientow,214,0,176854.html

    KJ

  • 7. Data: 2006-12-27 11:34:20
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Mario napisał(a):

    > jak sprawa?

    Zostala zatzrymana kobita ktora obslugiwala konta VIP-ów. Okazalo sie
    ze przekazywane jej pieniadze zamias ladowac na koncie ladowaly w jej
    kieszeni :) i nalezy zwrocic uwage ze chodzilo o ogromne sumy :)