  • 1. Data: 2006-12-12 23:54:09
    Temat: [ING] oprocentowania KK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Od 5 grudnia do 5 marca 2007, zamiast 17% - 4%. W warunkach
    promocji, które otrzymałem nie jest napisane czy to tylko dla
    bezgotówki, czy także dla gotówki. Nie wiem też czy to wszyscy
    dostają, czy tylko jakaś losowo wybrana grupa, dziwne że nikt o
    tym jeszcze na grupę nie napisał, no chyba że przegapiłem.

    marekz

  • 2. Data: 2006-12-13 00:50:44
    Temat: Re: [ING] oprocentowania KK
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybrana grupa, dziwne że nikt o tym jeszcze na grupę nie napisał, no chyba

    Hmm... ja nic o tym nie słyszałem, a właśnie złożyłem wypowiedzenie umowy z
    KK ING (przenosze do innego).
    Dostałem tylko z wyciągiem info, że od 11 grudnia zmianie ulegnie treść
    jednego z paragrafów w regulamienie.

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-12-13 11:21:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > KK ING (przenosze do innego).
    > Dostałem tylko z wyciągiem info, że od 11 grudnia zmianie ulegnie treść

    Musiales w tym celu udac sie do oddzialu banku czy mozliwe bylo
    zalatwienie tego w inny sposob?
    Rowniez przenioslem kk do innego banku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-12-13 13:05:12
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Musiales w tym celu udac sie do oddzialu banku czy mozliwe bylo
    > zalatwienie tego w inny sposob?
    > Rowniez przenioslem kk do innego banku...

    Załatwiałem wszystko w mBanku, bo tam przeniosłem swoją kartą (karta gratis
    i 0% do końca czerwca 2007), więc mBank spłacił mi zadłużenie i wysłał do
    ING rezygnacje z karty, ale póki co wciąż jest aktywna. Za chwilkę do nich
    zadzwonię, czy to dotarło, a jak nie to przejdę się do oddziału.

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 5. Data: 2006-12-13 13:17:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > ING rezygnacje z karty, ale póki co wciąż jest aktywna. Za chwilkę do nich
    > zadzwonię, czy to dotarło, a jak nie to przejdę się do oddziału.

    a ja zamienilem siekierke na kijek i przenioslem kk do Millennium, to
    trudny bank...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2006-12-13 14:04:29
    Temat: Re: oprocentowania KK
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    dlaczego wlasciwie ciagle zmieniacie bank-wystawce karty?

  • 7. Data: 2006-12-13 14:25:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > dlaczego wlasciwie ciagle zmieniacie bank-wystawce karty?

    Z nudów.

    marekz

  • 8. Data: 2006-12-13 17:35:31
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Z nudów.

    tak myślałem

  • 9. Data: 2006-12-13 18:31:19
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > dlaczego wlasciwie ciagle zmieniacie bank-wystawce karty?

    1. koszty - prawie kazda kk jest w pierwszym roku bezplatna, a pozniej
    nalezy za nia placic
    2. testowanie kolejnych kart, kont i bankow (to akurat mi sie zawodowo
    przydaje)
    3. zbieram kk
    4. troche dla zabawy ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2006-12-13 23:30:53
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > dlaczego wlasciwie ciagle zmieniacie bank-wystawce karty?

    Jesli chodzi o mnie, to ja akurat mialem zadluzona karte (zaszalalem), wiec
    nie korzystam chwilowo z okresu bezodsetkowego. Oszczednosc w tym wypadku
    jest znaczaca, stad zdecydowalem sie na zamiane kart, a przy okazji wlasnie
    zblizala sie kolejna rocznica, zreszta sam spojrz...

    ING Bank
    - oplata za kolejny rok => 80 PLN
    - oprocentowanie => 17%

    mBank
    - oplata za wydanie karty => 0 PLN (kolejny rok 58 PLN)
    - oprocentowanie => 0% do konca czerwca 2007 (pozniej 15%)

    Zamieniajac karty zaoszczedzilem 80 PLN na najblizszy rok, a do tego nie
    bede placil odsetek od zadluzenia, ktore tak sie zlozylo, ze wynosza kilka
    tysiecy, wiec do czerwca wyjde na prosta i dalej bez odsetek. Ogolnie
    przyznam, ze pierwszy raz dopiero przenosilem karte do innego banku, a mam
    ich kilka.

    Pozdrawiam,
    Piterson