  • 1. Data: 2006-12-15 16:35:18
    Temat: Arka BZ WBK, w Rzeszowie?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Witam

    Slyszalem, ze ktos zakupil fundusze arki w Rzeszowie. Jestem tym
    zainteresowany jak tez zalozeniem ike w arce. Z tym, ze dezinformator na
    arka.pl podaje, ze trzeba w tym celu osobiscie pofatygowac sie do oddzialu
    bz wbk. W moim przypadku jest to troche daleko. Ciekawi mnie czy jest jednak
    mozliwosc kupna funduszy i/lub zalozenia ike arki w miescie, gdzie nie ma bz
    wbk? Moze jakies biuro maklerskie?

    Z.

  • 2. Data: 2006-12-15 19:04:51
    Temat: Re: Arka BZ WBK, w Rzeszowie?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
    >Z tym, ze dezinformator
    > na arka.pl podaje, ze trzeba w tym celu osobiscie pofatygowac sie do
    > oddzialu bz wbk.

    Nie trzeba.
    http://www.arka.pl/19594

  • 3. Data: 2006-12-16 18:39:32
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba.
    > http://www.arka.pl/19594

    A jesli bardzo ci się nie śpieszy to poczekaj. Ok kwietnia oddział BZWBK
    będzie w Rzeszowie