  • Data: 2004-02-19 13:13:27
    Temat: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chmielu wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie...
    > Zwracam Ci tylko _grzecznie_ uwagę, że Twój ostatni post był nie na temat, a
    Erm, wątek sobie zdryfował na temat wyobraźni osób pracujących w bankach
    , więc dorzuciłem swój przykład.
    > pytanie było skierowane pod zły adres, bo z jakiej racji grupowicze mają
    Słyszałeś o czymś takim jak pytania retoryczne ?
    > wiedzieć, dlaczego Ci mBank karty na skrytkę pocztową nie chce wysłać...
    Ja tez nie wiem. Co gorsza wygląda na to że mBank też nie wie, a
    przynajmniej nie chce powiedzieć.

    > Więc Ci proponuję telefon do nich, zapytaj, niech Ci uzasadnią swoją decyzję
    > i tyle...
    FYI: 20 stycznia złożyłem formalną reklamację.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl